سیاسیویژه

استاندار جدید قم معارفه شد

با حضور وزیر کشور ؛

استاندار جدید قم روز پنجشنبه با حضور وزیر کشور ، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ، برخی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ،‌نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران این استان معارفه شد.
به گزارش ندای قم ،در این آیین از خدمات سید محمد آقامیری تقدیر و اکبر بهنام جو به عنوان استاندار جدید قم معرفی شد.
استاندار سابق قم در این آیین گفت: اولویت رویکرد در دوره مدیریتی بنده ایجاد اتحاد و انسجام و بلند کردن پرچم خدمت و مباحث فرهنگی در این استان بود.
آقامیری افزود: کاهش تورم، رتبه برتر در طرح نهضت ملی مسکن و دیدارهای چهره به چهره با مردم از موفقیت‌های این استان طی حدود ۲ سال گذشته بوده‌است.
وی افزایش وفاق ملی را اولویت اصلی نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: در هر سنگری که باشیم باید از دولت حمایت کنیم که موفقیت آن، موفقیت نظام مقدس اسلامی است.
وی با بیان اینکه در تصمیم‌هایم تلاش کردم رضایت خداوند را مورد توجه قرار دهم، گفت: در پایان دوره مدیریتی از عموم مراجع عظام تقلید ،‌علما و مردم استان قم حلالیت می‌طلبم.
استاندار جدید قم در این آیین گفت: جایگاه قم از قول رهبر معظم انقلاب، آن طور می‌باشد که خدمت به قم خدمت به آبروی اسلام و جمهوری اسلامی است چون حوزه علمیه با سابقه طولانی ، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ، مسجد مقدس جمکران و بقاع امامزاده های متعدد در استان قم وجود دارد.
بهنام جو افزود: از ۱۲۰ کشور دنیا در استان قم حضور دارند و از این رو نمی‌توان برای استان عملکرد منطقه‌ای و ملی در نظر گرفت بلکه باید عملکرد جهانی در نظر داشت.
وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های استان قم از اهمیت بالایی برخوردار است ابراز کرد: باید در زیرساخت‌های توسعه‌ای قدم‌های بلندتری برداشت و به خصوص گردشگری مذهبی و سلامت، محور اولیه توسعه استان باشد و اگر مدت اقامت مسافر در قم بالا رود ، درآمد و ثروت استان بیشتر خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه نگینی چون مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) را در قم داریم باید نمایشگاه‌های دائمی برای سنین کودکی و نوجوان برای شناخت استان و بالا بردن آموزه های دینی ایجاد کرد.
بهنام جو تاکید کرد: در صنعت این استان با توجه به نزدیکی به مرکز کشور و بازار مصرف جایگاه خوبی دارد و باید در صادرات نیز قدم‌های بیشتری برای استان قم برداریم.
وی افزود : امید است با توجه به برنامه هفتم ، توسعه بیشتر استان را در همه مولفه‌ها شاهد باشیم.
در این آیین همچنین اسکندر مومنی وزیر کشور ، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام قاسم روان بخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mdim

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا