سیاسیویژه

ارزیابی نامزدهای انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه قم

اقدامی ارزنده ازمجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم؛

جلسات ارزیابی نامزدهای انتخاباتی از سوی مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم نشان‌دهنده ایجاد بسترهای گوناگون برای شناخت نامزدهای اصلح در راهبرد جمعی از مؤثرین نیروهای انقلاب اسلامی است.
به گزارش ندای قم ، پنجمین نشست هم‌اندیشی جمعی از مؤثرین نیروهای انقلاب استان قم با موضوع ارائه برنامه و گفت‌وگو با تعدادی از نامزدهای شاخص انتخابات جمعه شب گذشته 22دی‌ماه برگزار شد.
در این جلسه ضمن تأکید بر ظرفیت‌های استان قم از سوی نامزدهای انتخاباتی آقایان روانبخش، مقومی و احمدی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و انتظاراتی که ایشان از مجلس شورای اسلامی دارند، تبیین شد.
سپس شرکت‌کنندگان در این نشست، سؤالاتی پیرامون تأثیر نخبگان در فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی در استان قم همچنین نقش زنان در مجلس شورای اسلامی و مسائل پیرامون در کشور اشاره مطرح کردند.
در ادامه نامزدهای انتخاباتی به ارائه راهکارهای مناسب پرداختند همچنین پس از اتمام جلسه ، نامزدهای انتخاباتی برای پاسخگویی سؤالات باقی‌مانده به نشست ادامه دادند که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت .
طبق مشاهدات عینی خبرنگار ما حضور برخی از نامزدهای انتخاباتی استان قم در نشست‌های مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم استقبال پرشور اعضای این مجمع در نشست‌ها نشان‌دهنده پویا بودن این حزب در استان است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rh6o

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا