اقتصادسیاسیویژه

مشکلات پروژه های نیمه تمام قم در سفر دوم رئیس جمهور رفع می شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم:

معاون اجرایی رئیس جمهور، به سرانجام رساندن طرح‌های منوریل، مترو، فرودگاه و دیگر طرح‌های قم را از اولویت‌های دولت بر شمرد و گفت: امیدواریم با انجام دور دوم سفر رئیس جمهور، این مشکلات حل و فصل شود.

به گزارش ندای قم ؛سید صولت مرتضوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف گفت: در مدت فعالیت یکساله دولت سیزدهم ۲۲۰ توافق بین المللی به امضاء رسیده که در آینده تحولات چشمگیری را در مسائل اقتصادی و روابط تجاری با سایر کشور‌ها بدنبال خواهد داشت.

مرتضوی افزود: دولت در خصوص دریافت مطالبات و منابع مالی در کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی، عمان و عراق نیز موفق شده بخش زیادی از مطالبات را به کشور بازگرداند.

با سیر نزولی تورم به زودی به ثبات خواهیم رسید

وی گفت: امروز دولت انقلابی در حوزه دیپلماسی، دریچه‌های جدیدی را به سوی کشور‌های جهان گشوده است و اقبال کشور‌ها هم برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی و تجاری با ایران افزایش چشمگیری داشته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: با تلاش‌های دولت، هم اکنون تورم سیر نزولی خود را طی می‌کند که به زودی به ثبات خواهیم رسید و این مسئله رونق اقتصاد را به دنبال خواهد داشت.

مرتضوی در ادامه با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی صادرات محصولات غیر نفتی موفقیت‌های دولت در ایجاد اشتغال و تولید مسکن را یادآور شد و گفت: ساخت یک میلیون مسکن در حال محقق شدن است و به زودی تعداد قابل توجهی از این واحد‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/awwa

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا