سیاسیویژه

راهپیمایی مردم قم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

با حضورگسترده اقشار مختلف مردم صورت گرفت ؛

نمازگزاران قمی با برپایی راهپیمایی باشکوه و گسترد همگام با دیگر هموطنان خود در اقصی نقاط ایران ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس شریف، انزجار و نفرت خود را از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.
به گزارش ندای قم ،راهپیمایی حماسی و وحدت‌بخش مردم قم بعد از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان تا چهارراه شهدا برپا شد. مردم قم با حمل پلاکارد، دست نوشته و سردادن شعارهایی حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر و همچنین جنایات ۷۵ ساله این رژیم غاصب در خصوص مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.
مردم همیشه در صحنه و زمان‌شناس قم در این راهپیمایی ضمن اعلام آمادگی و حمایت خود از ملت فلسطین، هرگونه بی‌تفاوتی در این کشورهای مسلمان و نهادهای مدعی حقوق بشر را بشدت محکوم کردند.
نمازگزاران جمعه قم در این راهپیمایی شعارهایی مانند «رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است، آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است»، جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» «بیت‌المقدس صحنه قیام است، آزادیش با قدرت اسلام است»، «فلسطین پیروز است اسراییل نابود است» سر دادند.
همزمان در شهرستانها و بخش‌های مختلف استان قم نیز راهپیمایی‌های مشابهی در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی برپا شد.
راهپیمایی کنندگان در پایان این حرکت الهی خود در دفاع از ملت مظلوم و تحت ظلم فلسطین، با قرائت بیانیه‌ای تاکید کردند که رژیم غاصب اسرائیل به پایان خود نزدیک شده جهان و در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی و اضمحلال این رژیم نژادپرست و کودک‌کش خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wr5r

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا