سیاسیویژه

انتخابی متفاوت درانتخابات آینده

یادداشتی از علی محمدی عضوهیئت علمی دانشگاه؛

براساس تحلیل های کارشناسی درانتخابات آینده مجلس پس از ناکامی گروههای سیاسی منصوب به اصلاح طلب و اصول گرا جریان سومی بنام جریان شایستگان و عمل گر ها مورد اقبال عمومی جامعه قرار خواهند گرفت.
اگرچه جریان های سیاسی در قالب دو جریان سنتی مرسوم طی چهار دهه گذشته مدیریت ارشد کشور را در انتخابات بدست گرفته اند اما همگان می دانیم که این دو جریان بعد ازانتخابات هیچگونه تعهد و پاسخگویی نسبت به انتخاب افراد و عملکرد جریان خود نداشته اند.
این شیوه آزمایش شده قطعا در انتخابات پیش رو موفق نخواهد بود به مسئولین احزاب و گروه های سیاسی توصیه می شود بجای یارگیری برای انتخابات مجلس خود را در کنار مردم برای پاسخگویی در قبال وعده های محقق نشده مسئول بدانند . چنانچه این مهم مورد توجه قرار نگیرد نسل گام دوم انقلاب مثل گذشته انتخاب نخواهند کرد.
آنانی که با عملکرد ضعیف خود ضریب اعتماد اجتماعی را کاهش و عامل وضع موجود هستند جای خودشان را برای تحرک وسرعت بخشیدن به رشد و توسعه بیشترکشور در اختیار افراد متخصص و شایسته قرار بدهند .
در شرایط کنونی لازم است احزاب برای ایجاد امید و افزایش مشارکت منافع ملی را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح و به فکر شناسایی افراد لایق و شایسته بدور از خط کشی های موجود سیاسی باشند . وضعیت موجود کشور در ابعاد اقتصادی،فرهنگی واجتماعی متناسب با شان ملت بزرگ و فهیم ایران نیست. وهمه می دانیم علت اصلی این مهم ضعف در شیوه مدیریت کشور است .
بیائیم با تاسی ازایثارگران دوران دفاع مقدس و الگو گیری از مدیریت جهادی و اخلاص شهدای شاخص میدان خدمت را به افراد شایسته تحویل دهیم فبل از اینکه مردم این تصمیم را بگیرند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vskm

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا