سیاسی

ابهت پوشالی دشمنان فرو ریخته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در قم:

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه‌های دشمنان در کشورهای منطقه جهت زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی گفت: امروز کار به جایی رسیده که آنها از ترس در تیررس بودن موشک و پهپادهای ایران فرار می‌کنند و ابهت پوشالی‌شان فروریخته است.
به گزارش ندای قم ،امیر سرتیپ کیومرث حیدری چهارشنبه شب در سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در قم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون دارای یکی از قدرتمندترین پدافندهای هوایی جهان است.
وی همچنین اهمیت جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران دشمن را انگشت به دهان گذاشته است، ولایت فقیه، مردم در صحنه و شهدا سه مولفه اصلی اقتدار ایران هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مقام معظم رهبری در زمان کنونی ما مصداق همان صراط مستقیمی است که هر روز آن را سوره حمد در نمازهای یومیه می خوانیم.
امیر حیدری یادآور شد: انقلاب اسلامی با اقتدا به مکتب عاشورا، پرچم اسلام و ارزش های اسلامی را با خود حمل می کند تا آن را بدست صاحب اصلی تحویل دهد.
وی با اشاره به دیدار اخیر رییس جمهور ترکیه و روسیه با مقام معظم رهبری، عنوان داشت: مقام معظم رهبری در این دیدارها با قدرت و حکمت برخی از اقدامات این دو کشور را تایید و برخی دیگر را رد می کردند و با اقتدار نسبت به جلوگیری از تغییر مرزهای منطقه تاکید داشت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: سرداران انقلاب اسلامی محور مقاومت و اسلام ناب محمدی را با جانفشانی های خود تا مرزهای مدیترانه پیش بردند که طی قرون گذشته کم سابقه بوده است.
وی افزود: ارتش و سپاه در مسیر ولایت لحظه ای از ارزش ها و آرمان های انقلاب فاصله نگرفته و نسبت به ابتدای انقلاب با اقتدار و قدرت بیشتر در زیر سایه مقام معظم رهبری مسیر اقتدار ملی را دنبال می نماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/y1n1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا