یادداشت

یادداشتی از محمد خامه یار تحلیلگر مسائل منطقه؛

حال خوب یمنی‌ها

همه دشمنان ما بدانند حال یمنی‌ها خوب است. یمنی‌ها هم خودشان این را گفته‌اند و هم ما بر این باوریم که حال آنان خوب است. یمنی‌ها آن‌چان ایستاده‌اند که پس از بمباران‌ها می‌گویند سراغی از ما نگیرید بلکه از فلسطین و غزه حالی بپرسید چرا که حال ما خوب است!
یمنی‌ها مرد و مردانه در کنار مردم مظلوم غزه ایستاده‌اند و ان طور که گفته‌اند در عمل هم نشان داده‌اند که یا با ملت فلسطین پیروز می‌شوند و یا با آنان شهید خواهند شد.
یمنی‌ها، همان‌ها که دیروز در مقابل آن همه بمباران‌ و موشکباران‌ها عربستان و حامیان او ایستادند و خم به آبرو نیاوردند و از پای نیافتادند امروز هم تمام قد نه در مقابل ایادی استکبار جهانی بلکه به صورت مستقیم در مقابل آمریکا قد علم کرده‌اند و امریکا برای مقابله با یمن یارگیری می‌کند و این دلیل بر قدرت و عظمت مردم مسلمان، مقتدر، شجاع و قدرتمند یمن است.
حضور میلیونی مردم صنعا و دیگر شهرهای این کشور در خیابان‌ها پس از بمباران مراکز این کشور، نشانه آنان است که حال مردم یمن خوب است. حال‌شان آن‌چنان خوب است که اقتدارشان را به رخ دشمنان خود می‌کشند و به آنان که احمقانه دست به حماقت زدند, تفهیم می‌کنند، آنچه سیاستمداران، حاکمان و نظامیان این کشور در مقابل استکبار اتخاذ کرده‌اند، همان خواسته مردم است.
حال یمنی‌ها برای نابودی اسرائیل و مبارزه با حامیان او خوب است و نباید در آن تردید کرد. اگر جز این بود آمریکا پایان حملات هوایی به این کشور را اعلام نمی‌کرد و یمنی‌ها هم پس از این حملات با افتخار نمی‌گفتند هنوز و در هر شرایطی در کنار مردم مظلوم غزه ایستاده‌ایم!
حال یمنی‌ها خوب است چرا که انصارالله را جزیی از جبهه مقاومت می‌داند و افتخار آن را دارد که در کنار حزب‌الله لبنان، حماس، جبهه مقاومت عراق و سوریه و… می‌بیند.
حال خوب یمنی‌ها را هنگام شکار کشتی‌های تجاری اسرائیل و غرق شدن کشتی آمریکایی‌های مزدور باید دید.
یمنی‌ها به حکم قرآن عمل می‌کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/xdo0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا