یادداشت

وضعیت تیم فردوس ونابودی فوتسال قم!

پایان تراژدی غم انگیز فوتسال قم؛

ندای قم / رضا ملکی
حکایت فوتسال قم حکایت خنده داری است سناریوی نوشته شده برای تیم فوتسال فردوس قم درسه ماه گذشته روبه اتمام است وپایان این سناریو نابودی فوتسال قم وحذف نام تیم فردوس را از مسابقات لیگ برتر فوتسال حکایت میکند پاسخ به چراهای بسیاری که در ذهن دوستداران واقعی فوتسال قم نقش بسته دیگر درمانی ندارد.
به پایان راه رسیده ایم و وعده و وعیدها هیچکدام رنگ واقعیت به خود نگرفتند. از مصاحبه ها مدیرعامل مستعفی گرفته تا درد دلهای مالک باشگاه هیچکدام نفعی برای فوتسال قم نداشتند وحالا خبرها میرسد که این تیم درآستانه حذف از رقابتها وحضور در دسته دوم لیگ فوتسال کشور است.
بسیار متاسفیم که می بینیم دراین استان بزرگ،با این همه سرمایه و صنایع متعدد و و بنگاههای اقتصادی بویژه منطقه سلفچگان با آن سرمایه های عظیم وهنگفت،کسی پیدا نمی شود که یار این تیم باشد هزینه های میلیاردی که بعضا درجاهائی مصرف میگردد که هیچگونه خروجی ندارد برای فوتسال این شهر که جون طفلی یتیم میماند هیچونه انگیزه ای برای تزریق منابع مالی به آن ندارد.
فرق ما با دیگر استانهای کشور چیست.فرق ما با دیگر استانهائی که با نام شهرداری به میدان می آیند وبودجه مناسبی برای آنان تزریق میگردد چیست.
فرق ما با دیگر استانهائی که وصل به منابع دولتی هستند وبریز وبپاش چند صد میلیاردی دارد چیست.
جواب بازیکنان مظلوم قم راچه کسی باید بدهدجواب دوستداران عاشق فوتسال راکه در استادیوم شهید حیدریان با جوش وخروش بی نظیرشان همواره از تیمشان حمایت می کردند را چه کسی می بایستی بدهد.
از ماهها قبل قلی زاده مالک این تیم اعلام کرد که باتوجه به شرایط اقتصادی دیگر توان اداره تیم را ندارم یا اجازه دهید امتیاز میلیاردی تیم را بفروشم یا اینکه درخصوص جذب حامی مالی اقدام کنید.
جلسات متعدد دراستانداری،هیئت فوتبال واداره کل ورزش وجوانان هیچگونه تاثیری را تاکنون برای فوتسال نداشته وهمین روزها حکم سقوط به دسته دوم این تیم امضا میگردد اما مسئولان می بایست پاسخگوی مطالبات دوستداران فوتسال قم باشند اشکهای سرازیر شده علاقمندان وبازیکنان این تیم همه باید پاسخ داده شود هرچند که شاهد تلاش چندماهه مسئولان بوده ایم ولی مهم نتیجه و خروجی کار است که تاکنون امیدوار کننده نبود است !

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/toj7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا