ویژهیادداشت

دلنوشته ای به یاد استاد حسین عبداللهی

جای خالی چهره ملی مطبوعات قم در روز خبرنگار؛

ندای قم / روح اله کرمانی ؛بازهم 17 مرداد دیگری فرا رسید ،این دومین سالی است که در روز خبرنگار چهره با صلابت شما را نمی بینم ودر محافل این روز جای بیانات صریح شما درزمینه مشکلات خبرنگاران و رسانه ها بسیارخالی هست .هرچند جسم شما از بین ما رفته است ولی باوردارم که روح بلند شما استاد بلامنازع روزنامه نگاری ایران همواره ناظر بر کار و فعالیت رسانه ای مجموعه «ایمان » می باشد.
هرچندمعتقدم در نبود شما و تذکرات شما نتوانسته ایم آنطور که باید و شاید سیاست های رسانه ای مدنظر شمارا به مرحله اجرا درآوریم،ولی تمام تلاش ما براین بوده است که بتوانیم از یادگارماندگار شما یعنی روزنامه وزین« ایمان» پاسداری و حفاظت نمائیم. جلب رضایت شما کار هرکسی نیست ولی امیدوارم توانسته باشیم رضایت نسبی شما را بدست آورده باشیم.
بله،صحبت از دکتر حسین عبداللهی(ره )است،مردی که دردوران حیات خود تمام سعی و تلاش خودرا در راستای آگاه سازی مردمان زادگاه و کشورش انجام داد.به واقع ایشان یکی از برجسته ترین روزنامه نگاران معاصر ایران بود و این روزها نبودش بیش از هرزمان دیگری در فضای رسانه ای کشور احساس می شود.
مردی که بر اصول حرفه ای و اخلاقی تا آخرین روزهای حیات خود پابرجا ماند و هیچ گاه منافع ملی و مردمی را بر منافع سیاسی وشخصی خود ترجیح نداد .امیدوارم به یاری خداوند متعال و همراهی همکاران بتوانیم مسیری که آن چهره دوست داشتنی و متخصص برای ما ترسیم نموده اند به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم وروح آن مرد بزرگ را از خود راضی و خشنود نمائیم.
روحش شاد،راهش پر رهرو باد

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kit9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا