ویژهیادداشت

حاج محمدلاجوردی مرد بااخلاق وطیب

به مناسبت عروج عارفانه پیشکسوت ارزنده فوتبال قم؛

ندای قم / یادداشت /رضا ملکی؛ 70روز پیش بود که خبری به سرعت برق در محافل فوتبالی قم پیچید، حاج محمد لاجوردی معروف به طیب کهن کسوت ارزنده فوتبال قم در اثر سکته مغزی در بخش icu بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) بستری گردیده است هضم خبر سنگین بود دوستانش نگران او به بیمارستان رفتند اما محمد را بی حرکت و خاموش روی تخت بیمارستان دیدند.
در عزاداریهای مختلف دوستان فوتبالی نام نیکش را بردند و از خداوند تبارک و تعالی شفایش را طلب نمودند اما سرنوشت چیز دیگری را رقم زد.70 روز مبارزه جانانه برای برگشت به زندگی در روز پنج شنبه 14 دی ماه پایان پذیرفت تا نفسهای گرمش و تپش قلب نازنینش متوقف گردیده و عروج عاشقانه خود را به سوی حضرت عشق آغاز نماید.
خبر درگذشت محمد عزیز دل خیلی ها را داغدار کرد.اشکها از دیده ها جاری شد و به احترام اش در تمام صفحات مجازی پیام تسلیت روانه خانواده گرانقدر لاجوردی گردید تا بدانیم که اگر خوب مسیر راه را انتخاب کرده باشیم آنگاه در دلها جا داریم و رفتنمان آهی جانسوز در قلب دوستان باقی خواهد گذاشت.
نگاهی به زندگی پربار 70 ساله محمد عزیز و 50 سال تلاش صادقانه اش در مستطیل سبز که با تیمهای افشین و سازمان آب همراه بود بیانگر این مطلب است که او واژه عشق و مردانگی را در چمن سبز و زمینهای خاکی معنا کرد.صدها جوان و نوجوان درمکتب فوتبالی و معرفتی تکامل یافتند تا محمد لاجوردی بعنوان بازیکن،کاپیتان،مربی و همه کاره تیم افشین سالها جلوه ای دلپذیر درمیادین ورزشی داشته باشد.
عصر روز جمعه پانزدهم دیماه حسینیه شهدا پذیرای دوستان گلش بود تابوتش را از زمین برداشتند و با آوائی زیبا روحش را جلا دادند.امامزاده محمد(ع) واقع در بلوار 15 خرداد محلی بود که جسم بی جان و پاکش درآن جای گرفت.
جمعیت بسیار حاضر در مراسم تشییع و تدفین وآن مرد بزرگ با چشمانی اشکبار وداع تلخی را با دوست صمیمی خود داشتند و محمد عزیز که طیب ورزشکاران قمی بود با لبخند رضایت از دوستان حاضر در مراسم خاکسپاریش پروازی عاشقانه به ملکوت اعلام داشت تا در آسمان پاک دعاگوی دوستان خوبش باشد.
سرویس ورزشی روزنامه ایمان با پیام تسلیت حضور خانواده معزز و گرانقدر مرحوم لاجوردی صبر و شکیبائی را برای این عزیزان ازدرگاه حضرت دوست مسئلت می نماید.
لازم به ذکراست در مراسم یابود و بزرگداشت با شکوه استاد حاج محمد لاجوردی مصطفی پیش بین بازیکن ارزنده قدیمی فوتبال قم پشت میکرفون رفت و گفت در راستای ترویج فرهنگ نیکو کاری و جلوگیری از رفتارهای اسراف گونه درعوض تقدیم تاج گل خدمت بازماندگان درسوگ نشسته به نیت شما عزیزان تمام هزینه های خرید آن را تقدیم به مرکز جامع توانبخشی رضوان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان قم نموده ایم که آثار این اقدام انسانی و خیر خواهانه موجب افزایش شادی روح آن فقید سعید وتسلی خاطر مصیبت دیدگان و جاودانه شدن یاد و و خاطرات آن عزیز سفر کرده گردد.اقدام همبازیان قدیمی وی را باید ستود امید می رود که این فرهنگ بیش از پیش گذشته در جامعه گسترش یابد. روحش شاد و یادش جاوید باد

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/cocn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا