ویژهیادداشت

به دکتر پزشکیان یکسال فرصت دهیم

یادداشتی از دکترعلی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه؛

مسئولیت اجرای دولت چهاردهم در شرایط بحرانی کنونی بسیار دشوار و سخت است . بهترین همراهی با دولت اجازه دادن برای چینش نیروهای همکار خود و اجرای وعده های داده شده در انتخابات است.
طبیعی است اگر برخی از تصمیمات و انتخابات ایشان مورد نظر ما نباشد . اما او به مانند یک مربی فوتبال هیچگاه دوست ندارد تیمش بازنده و شرمنده ملت شود.
علم و عقل مدیریتی به ما می گوید حداقل یکسال تا دوسال با سکوت و همراهی اجازه بدهیم تا دولت تیم خود را مستقر ودر اسرع وقت برنامه های خود را اجراکند.
این حق برای ملت و نخبگان و کارشناسان محفوظ است تا در صورت نا کامی پس از دادن فرصت لازم به دولت نقد های خود را همراه با ارائه راهکارهای ها مناسب ارائه دهند البته دولت هم حق اشتباه و خطا و محصور شدن در دامن عده ای محدود از بازنشستگان سیاسی وحزبی را ندارد .
دکتر پزشکیان باید با اعلام شاخص های مدیران خود طی یک فراخوان عمومی در خواست کند تا علاقمندان به رشد و توسعه کشور از طریق ارسال رزومه در سازندگی کشورمشارکت و سهیم باشند.
امیدواریم دولت چهاردهم با نگاه فراجناحی و استقرار نظام شایسته سالاری همزمان با گام دوم انقلاب منشا تحولات اساسی در کشور باشد تا دوباره امید همراه با نشاط اجتماعی در جامعه ایرانی را شاهد باشیم.
یکسال به دکتر پزشکیان فرصت دهیم و بعدا عملکرد ایشان را نقد و تحلیل کنیم .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pwl4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا