ویژهیادداشت

داغ رفتن ناگهانی اش هنوز تازه است

یکسال ازکوچ آسمانی دکترحسین عبداللهی گذشت؛

ندای قم / یادمان /روح اله کرمانی ؛ یک سال از خداحافظی‌اش گذشت؛ بهار که نزدیک می‌شود یاد مردی که در بهار به دنیا آمد و در بهار ما را ترک کرد، دل آزار است؛ مردی که با خداحافظی میانه خوبی نداشت اما یکسال پیش رفت. مردی که زندگی خود را وقف آگاه کردن مردم کشورش کرد و در نهایت طاقت نیاورد و رفت.
دکترحسین عبداللهی صبح سه‌شنبه 9 فروردین در سن 51 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت. مرحوم عبداللهی که از دهه 70 کار روزنامه‌نگاری را هفته نامه قم امروزبعنوان مدیر تحریریه آغاز کرد و با همکاری دیگر دوستان این هفته نامه را به اوج شکوفایی و تاثیرگذاری در روند سیاسی ، اجتماعی و غیره استان قم تبدیل کرد. دراوایل دهه80 روزنامه ایمان را بعنوان نخستین روزنامه استان قم منتشر کرد که همچنان توسط شاگردان و همکاران وی منتشر می شود همزمان سردبیر روزنامه‌ «صدای عدالت» نیزبود. او از سال ۸۸ سردبیر و مدیر مسئول روزنامه‌ آرمان امروز و بعد روزنامه‌ آرمان ملی بود.
دو روزنامه او نام «آرمان» و یک روزنامه او« ایمان» نام داشت و آرمان‌ و ایمان او در سربلندی مردم و ساخت ایرانی به دور از تفرقه و اختلاف در جهان معنا پیدا می‌کرد. مرحوم عبداللهی در کنار دغدغه های ملی و اشتغالات رسانه ای در تهران هیچ‌ گاه نسبت به مسائل و مشکلات قم بی تفاوت نبود و با دغدغه مندی بسیار روزنامه ایمان را منتشر می نمود همواره در صدد کمک به رفع مشکلات شهر آبا و اجدادی خود بود و از پی گیری مشکلات استان قم در سطح ملی غافل نبود.با وجود ارتباطات با رجال برجسته سیاسی کشور هیچگاه دچار غرور نشد‌، همواره منش مردمی بودن خود را حفظ کرد با اقشار مختلف مردم بویژه کسانی که امکان پی‌گیری مشکلات خود را نداشتند در ارتباط بود و همواره سعی در رفع مشکلات آنها داشت.
شیوه مدیریتی خاصی داشت و بر اصول کاری خود پافشاری می‌کرد و در عین حال بسیار رئوف و مهربان بود اگر مشکلی برای کارمندان خود پیش می‌آمد آن را مشکل خود می‌دانست و تاحد توان به آنها کمک می کرد. بسیار شوخ طبع بود و همه همکاران وی خاطرات خوشی از ایشان درسینه دارند. همواره احترام بزرگان رسانه در استان قم و تهران را باوجود اختلاف سیاسی و سلیقه ای حفظ می کردو توصیه اکید به همکاران خود داشت که احترام پیشکسوتان خود را همواره نگه دارند.در زمینه کاری نیز با تربیت شاگردانی توانست یادگارانی از خود بجای بگذارد تا اهداف و آرمان های کاری و حرفه‌ای وی را پی‌گیری نمایند و راه ایشان را ادامه دهند.
مرحوم عبداللهی ،هیچ گاه قلم خود را نفروخت و مصالح کشور و مردم برای ایشان در اولویت بود و رسانه‌های تحت مدیریت او همواره بوی انصاف، اعتدال و نقد سازنده به مشام می‌رسيد، و وحدت همه گروه‌های سیاسی را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را ضروری میدانست وبرحرکت حول منافع ملی تاکید داشت.
خانواده دوست بود ، احترام به بزرگترها بویژه پدر و مادر را برخود واجب می دانست و به گونه ای رفتار می‌کرد که پدر و مادر، همسر و فرزندان، خواهران و برادران و اقوام به وجود وی افتخار می کردند.رضایت پدر و مادر بزرگترین برگ زندگی ایشان بود وهمواره این عزیزان از فرزند خود ابراز رضایت داشتند و این افتخاربزرگی برای آن عزیز سفر کرده بود. مرد روزهای سختی بود و همیشه می شد روی کمک وی حساب کرد.
باگذشت نزدیک به یکسال از آسمانی شدن‌اش هنوز رفتن اش را باور نداریم و روح بلند وی ناظر برفعالیت های همکاران وی است ،امیدواریم بتوانیم شاگردان خلفی برای آن مرد بزرگ باشیم و راه وآرمان هایش را ادامه دهیم نام و یادش همواره درقلب ما خواهد بود. روحت شاد مرد فراموش ناشدنی

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/92c7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا