اقتصاد

۵۷۶ میلیارد تومان پروژه تملک دارایی جذب شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم:

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم گفت: با عملکرد خوب این استان ۵۷۶ میلیارد تومان پروژه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای توسط دستگاه‌های اجرایی جذب شد.

به گزارش ندای قم، جواد شاکر آرانی در گفت‌وگویی با اشاره به پایان شهریورماه و پایان سال مالی سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مجموعه مدیریت استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتبارات این بخش طی سال ۱۴۰۲، بصورت ۱۰۰ درصدی از سوی دستگاه‌های اجرایی هزینه و جذب شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ میزان جذب اعتبارات ۹۹.۸ درصد بوده که امسال این رقم با رشد نسبی به جذب ۱۰۰ درصدی رسیده است.

وی ابراز کرد: هزینه‌کرد بهینه و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار یکی از موارد مهم مدنظر در دستگاه‌های اجرایی است و مدیران باید طی سال جاری اهتمام ویژه‌ای در جذب این اعتبارات داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت مالی و نظارت مدیران استانی بر هزینه‌کرد اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای بسیار مهم است، گفت: این اعتبارات در صورت عدم جذب توسط دستگاه‌های اجرایی عودت داده می‌شود، بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید همه ساله جذب این اعتبارات را در اولویت اقدام های خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش، انتهای شهریورماه پایان سال مالی برای جذب اعتبارات عمرانی دولتی است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/zb32

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا