اقتصاد

ورود ۱۶ هزار و ۸۱۹ تُن کالا از گمرکات

مدیرکل گمرکات استان قم خبرداد:

مدیرکل گمرکات استان قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه ۱۶ هزار و ۸۱۹ تُن کالا در قالب تعداد ۵۴۵ اظهارنامه به ارزش بیش از ۸۲ میلیون دلار از طریق گمرکات استان قم وارد کشور شد.

به گزارش ندای قم، اسفندیار دریکوندی در گفت‌وگویی بیان داشت: گمرکات قم از امکانات و بسترهای لازم برای واردات بسیاری از کالاهای مورد نیاز کشور برخوردار است و به همین علت بسیاری از فعالان اقتصادی به خصوص تاجران قمی کالاهای مورد نیاز خود را از طریق آن وارد می‌کنند.

وی افزود: در همین رابطه از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه، بیش از ۳۰ نوع کالا که اکثر آن‌ها شامل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و مواد و لوازم مورد استفاده در واحدهای صنعتی برای تولید محصول نهایی می‌باشد از ۲۵ کشور جهان وارد شده‌است.

گفتنی است همچنین از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه ۴۴ هزار و ۷۵ تُن کالا در قالب تعداد یک‌هزار و ۲۴۱ اظهارنامه به ارزش ۴۱ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۲۵۲ دلار از طریق گمرکات این استان به صورت قطعی صادر شد.

در همین رابطه درآمد کل گمرکات استان قم طی سه‌ ماه یاد شده به ۲۲۹ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/t8hn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا