اقتصاد

هیچ محدودیتی در ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان نداریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم :

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم با استفاده از قانون تبصره 18 و ارائه تسهیلات بانکی، این شرکت‌ها را تقویت کرده تا بتوانند چالش‌ها و نیازهای بازار استان را حل کنند در بحث پرداخت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش بنیان در استان قم هیچ محدودیتی نخواهیم داشت.

به گزارش ندای قم، سید علی اکبر غلامیان صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه «فرصت شغلی» و نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش و فناری و فن بازار» که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درحال برگزاری است، اظهار داشت: استان قم خوشبختانه در عرصه فناوری، پژوهش و شرکت‌های دانش بنیان شرایط مطلوب و رو به رشدی دارد.

وی ادامه داد: این موفقیت و عملکرد درخشان نشان از ارتباط و تعامل دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان با شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناروی است که امروز شاهد آن هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: مجموعه استانداری قم در موضوع سرمایه‌گذاری در استان به ویژه شرکت‌های دانش بنیان به دنبال کمک و تسهیل‌گری است؛ هدف ما این است ارتباط بین صنعت و کلیه دانشگاه‌های استان افزایش پیدا کند.

وی اشاره کرد: در بحث تولید و شرکت‌های دانش بنیان باید به موضوع نیاز بازار استان توجه شود و اقدامات در این راستا صورت گیرد، ابتدا ایده‌های مربوط به نیازها طراحی شده و با مشارکت مجموعه‌های متولی آن ایده را تجاری سازی کنیم.

غلامیان خاطرنشان کرد: در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم با استفاده از قانون تبصره 18 با ارائه تسهیلات بانکی این شرکت‌ها را تقویت کرده تا بتوانند چالش‌ها و نیازهای بازار استان را حل کنند، در بحث پرداخت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش بنیان در استان قم هیچ محدودیتی نخواهیم داشت، مدیریت استان در تلاش است مشکلات شرکت‌های دانش بنیان را حل کند‌.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در پایان عنوان کرد: مدیریت استان به دنبال این است که فرآیند سرمایه‌گذاری در استان را تسهیل کرده تا شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در حوزه های مختلف باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wh70

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا