اجتماعیاقتصاد

نیروی انتظامی همواره حامی شرکت گاز بوده است

فرمانده انتظامی استان قم؛

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به مصادیق همکاری نیروی انتظامی با شرکت گاز استان قم، بر حمایت از شرکت گاز و مقابله با جرایم مرتبط با حوزه کاری شرکت تاکید کرد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سردار محمدرضا میرحیدری با بیان این‌که در گفتمان انقلاب اسلامی، پلیس خدمتگزار مردم است، خاطرنشان کرد: در چنین نظام فکری، پلیس در قبال امنیت مردم، جامعه و دستگاه‌ها پاسخگو است و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که خدمت به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س) آثار و برکات زیادی را به همراه دارد، ابراز کرد: وجود حرم مطهر و معنویتی که در این شهر موج می‌زند، سختی خدمت در قم را برای ما گوارا کرده است.
وی در پایان، با اشاره به مصادیق همکاری نیروی انتظامی با شرکت گاز استان قم، بر حمایت از شرکت گاز و مقابله با جرایم مرتبط با حوزه کاری این شرکت تاکید کرد و در ادامه، افزود: بنده همواره در جلسات کاری با فرماندهان انتظامی مناطق، بر توجه و حفاظت از خطوط انرژی استان تاکید کرده‌ام.
در ادامه این دیدار، مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: حضور فعال نیروی انتظامی در جامعه، به شهروندان احساس امنیت و آرامش داده است.
وی با اشاره به نقش بازدارنده نیروی انتظامی در جلوگیری از بروز جرایم، تصریح کرد: تلاش‌های نیروهای انتظامی در جهت حفاظت از تأسیسات شرکت گاز و خطوط لوله انرژی جای قدردانی دارد و بنده به نیابت از این مجموعه از شما تشکر می‌کنم.
خوش‌لهجه در بخش دیگری از اظهارات خود بر تعامل و همکاری شرکت گاز با نیروهای انتظامی تاکید کرد و در ادامه افزود: نیروی انتظامی همواره از حراست شرکت گاز پشتیبانی کرده و موجب دلگرمی این نیروها در عملیات‌های مرتبط با حوزه کاری شرکت بوده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/uzsg

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا