اقتصاد

قم موقعیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در صنایع نوین دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: این استان به دلیل داشتن شهرک‌های صنعتی با زیرساخت‌ها و امکانات مناسب، موقعیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بخش صنایع نوین و پیشرفته دارد.
به گزارش ندای قم ،وحید آشتیانی پیرامون این موضوع بیان کرد:‌ از جمله شهرک‌های صنعتی استان که فرصت خوبی برای ایجاد صنایع نوین و پیشرفته دارد، شهرک صنعتی الغدیر است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از فرصت حضور و فعالیت در آن به بهترین نحو استفاده کنند.
وی افزود: این شهرک که در کیلومتر ۴۵ جاده قدیم قم-تهران واقع شده است، به عنوان یکی از نقاط عالی و راهبردی برای سرمایه‌گذاران برتر کشور و خارج از کشور شناخته خواهد شد.
وی ادامه داد: شهرک فوق با وسعت اولیه ۸۰۰ هکتار که در حال حاضر ۲۰۰ هکتار آن عملیاتی است، برنامه‌ریزی شده که به ۲ هزار هکتار توسعه یابد. این توسعه نمایانگر عزم و اراده قوی استان قم در ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه‌ها و ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف اقتصادی است.
آشتیانی گفت: شهرک صنعتی الغدیر برای سرمایه‌گذاران با فناوری‌های بالا و دانش بنیان، از جاذبه‌های خاصی برخوردار است و با زیرساخت‌های موجود، می‌تواند به رشد صنایع با تکنولوژی بالا کمک شایانی کند.
وی تاکید کرد: این شهرک در نزدیکی تهران و فرودگاه بین‌المللی قرار دارد که این امر موجب دسترسی آسان به بازارهای داخلی و بین‌المللی می‌شود.
وی افزود: دسترسی به اتوبان قم-تهران، بزرگراه الغدیر و آزادراه شهید سلیمانی، مزیت‌هایی هستند که برای سرمایه‌گذاران حوزه لجستیک و انبارداری جذابیت خاصی ایجاد می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: با توجه به نیاز بسیاری از محصولات به ترانزیت و موقعیت مکانی، شهرک صنعتی الغدیر جایگاهی ایده‌آل برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و توزیع محصولات خواهد بود.
وی همچنین در خصوص نحوه واگذاری زمین در این شرکت توضیح داد: سرمایه‌گذاران با توجه به شرایط پیشنهادی در۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۳ می‌توانند اقدام به دریافت زمین‌ها نمایند که این واگذاری‌ها به دو صورت نقدی و اقساطی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: پرداخت نقدی شامل ۱۰ درصد تخفیف در قیمت کل است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با پیش‌پرداخت ۲۰ درصد، نسبت به خرید اقساطی با مدت زمان یک، ۲ یا سه ساله اقدام کنند. این سیاست‌های مالی جذاب، شرایط مطلوبی را برای ورود سرمایه‌گذاران به این شهرک فراهم می‌کند.
آشتیانی گفت: شهرک صنعتی الغدیر به عنوان قلب اقتصادی استان قم، توانایی توسعه و جذب صنایع دانش‌بنیان و فناورانه را دارد و می‌تواند به بهبود زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی کشور کمک کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nwiv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا