اقتصاد

سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها می‌تواند راهگشای دیگر دستگاه‌ها باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: سازمان همیاری‌ها دارای ظرفیت خوبی است و این ظرفیت می‌تواند برای شهرداری‌ها و سایر مجموعه‌ها راهگشا باشد.
به گزارش ندای قم، ابراهیم معتمدی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداری‌های استان با آب منطقه‌ای استان قم، با اشاره به اینکه فعالیت‌های ذکر شده در این قرارداد به پروژه‌های شهری نظم می‌بخشد، اظهار کرد: یکی از اقدامات مطلوبی که در این قرارداد ذکر شده نیز استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف در استان است.
وی با بیان اینکه سازمان همیاری‌ها دارای ظرفیت خوبی است، عنوان کرد: این ظرفیت به جهت ارتباط با استانداری و شهرداری‌های مختلف بوده و می‌تواند برای شهرداری‌ها و سایر مجموعه‌ها راهگشا باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه عقد این تفاهم‌نامه انتظاراتی را در سطح استان به وجود می‌آورد، مطرح کرد: راه‌اندازی ساختارهای موردنیاز در سازمان دهیاری‌ها به‌منظور عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه هرچه سریع‌تر باید انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه این تفاهم‌نامه یک فعالیت اقتصادی و خدماتی است، خاطرنشان کرد: اگر مجموعه این اقدامات در فرآیند درستی انجام شود، قطعا آورده‌های ارزشمندی برای استان خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم نیز در این جلسه با اشاره به درخواست لایروبی رودخانه‌ها توسط سازمان آب منطقه‌ای، اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت‌های سازمان در سه موضوع می‌توانیم با سازمان آب منطقه‌ای همکاری داشته باشیم.
علی رضایی نسب از پیگیری رفع مشکلات و به ثمر رساندن پروژه‌ها به‌عنوان یکی از اهداف این تفاهم‌نامه یاد کرد و گفت: تلاش داریم اقدامات مغفور مانده را به سرانجام برسانیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/4vzh

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا