اقتصاد

رییس جمهور بر تکمیل پروژه نیمه‌کاره مونوریل قم تاکید دارد

استاندار قم:

استاندار قم با بیان اینکه تکمیل پروژه مونوریل قم جزو تاکیدات رییس جمهور بوده است، گفت: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مونوریل قم در فاز اول تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ندای قم، دکتر سیدمحمد آقامیری عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم در گفت‌‌وگویی اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مونوریل قم جزو اهداف و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم بود که شخص رییس جمهور پیگیری آن را دنبال می‌کرد.

وی ادامه داد: این پروژه در فاز اول که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده  در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای  اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

دکتر آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسئولین مربوطه استان امروز به همدلی و نظر مشترکی رسیده‌اند که مونوریل باتوجه به تاکید دولت می‌بایست تکمیل شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nv9j

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا