اقتصاد

حقی از مردم و دولت در طرح‌ها نباید ضایع شود

استاندار قم:

استاندار قم با بیان اینکه نباید حقی از دولت ضایع شود، عنوان کرد: همچنین در محاسبه هزینه‌های نگهداری نباید به‌گونه‌ای عمل شود که حق متقاضی نیز ضایع شود.
به گزارش ندای قم ، سید محمدتقی شاهچراغی امروز شنبه 28 آبان‌ماه در جلسه کمیسیون ماده 32 امور اراضی کشاورزی که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، در خصوص مصوبه زمینی که توسط منابع طبیعی با تعهد تبدیل 25 درصد آن به فضای سبز واگذارشده بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه این زمین با تائید منابع طبیعی به دلیل شرایط آب‌وخاک امکان کشت ندارد، باید زمین دیگری برای تبدیل به فضای سبز به متقاضی معرفی شود.
وی با اشاره به اینکه در قرارداد هزینه کاشت و نگه‌داری با متقاضی بوده است، مطرح کرد: به همین منظور باید هزینه نگهداری برای مدت‌زمان 20 ساله محاسبه و پس از کاشت از متقاضی دریافت شود، چراکه هزینه نگهداری فضای سبز در زمین جدید با منابع طبیعی است.
استاندار قم با بیان اینکه نباید حقی از دولت ضایع شود، عنوان کرد: همچنین در محاسبه هزینه‌های نگهداری نباید به‌گونه‌ای عمل شود که حق متقاضی نیز ضایع شود.
وی با تأکید بر اینکه موارد مطرح‌شده در کمیسیون باید مرتبط با واقعیت‌های میدانی باشد، خاطرنشان کرد: در پروژه پمپ‌بنزین و مجتمع رفاهی و خدماتی در بخش خلجستان باید بازدید میدانی توسط معاونت اقتصادی، دبیر کمیسیون، میراث فرهنگی و راهداری انجام شود.
شاهچراغی با بیان اینکه در این جلسات باید مصوبات به رای گذاشته شود، تصریح کرد: در این جلسات یا باید خود مدیران حضور پیدا کند و یا اگر نماینده‌ای حضور پیدا می‌کند، مدیر مربوطه باید مسئولیت آن را بپذیرد.
وی ادامه داد: همچنین باید تمامی افراد نظرات کارشناسی خودشان را ارائه کنند و تحت تأثیر آرای دیگر قرار نگیرند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/7306

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا