اقتصاد

جریمه میلیاردی محتکر ۳هزار کیلو گوشت منجمد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم خبرداد:

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت میلیاردی برای محتکر ۳۰۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد گوساله تنظیم بازار داخلی در قم، خبر داد.

به گزارش ندای قم،مهدی ریاضی در گفت و گویی عنوان کرد: به دنبال گزارش مردمی طی گشت مشترک تعزیرات قم با همراهی نمایندگان دستگاه‌های متولی در امر بازرسی و نظارت، از یک واحد صنفی در سطح شهر مقدار ۳ هزار کیلوگرم گوشت منجمد گوساله تنظیم بازار داخلی به ارزش ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به ظن احتکار کشف شد.
وی افزود: این  واحد صنفی پلمب شد و مراتب آن جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: با تشکیل پرونده، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته، اتهام احتکار را محرز و مسلم دانست.
وی ادامه داد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهم را علاوه بر الزام به عرضه و توزیع کالا به نرخ مصوب، به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت که معادل دو برابر ارزش اعلامی کالا است، محکوم کرد.

ریاضی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون، محموله کشف شده احتکار جهت عرضه در شبکه توزیع در اختیار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/oeaa

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا