اقتصاد

جذب ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به قم

مدیرکل امور شهری استانداری قم اعلام کرد:

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم از جذب و پرداخت ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به قم به دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم ملکی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت در دی‌ماه سال گذشته به استان قم، افزود: در سفر ربیس‌جمهور به قم ۱۴۲ مصوبه از طریق معاون اول رییس‌جمهور ابلاغ و پس‌ از آن بلافاصله دبیرخانه آن تشکیل شد.
وی اضافه کرد: این ۱۴۲ مصوبه مربوط به ۲۷ دستگاه اجرایی است و تاکنون جلسات متعددی با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه برگزار شده است.
به گفته وی، ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان برای این مصوبات اعتبار در نظر گرفته‌ شده و در این راستا ۱۳ هزار و ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی‌ شده است.
ملکی ادامه داد: از ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان ذکر شده، تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان اخذ و به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شده و روند جذب دیگر اعتبارات در دست اقدام است.
وی با تاکید بر این‌که از ۱۴۲ مصوبه، ۱۲ مورد انجام‌ شده، ۶۳ مورد در دست انجام است، ۴۴ مورد در دست پیگیری بوده و ۲۰ مورد انجام‌نشده است، ابراز کرد: این ۲۰ مورد نیاز به طی کردن فرآیند و تصویب در سازمان برنامه‌ و بودجه کشور دارد که پس‌ از آن برای این مصوبات اعتبار تعریف می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/d83y

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا