اقتصاد

برگزاری 2 رویداد استارتاپی صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبرداد:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به برگزاری رویدادهای استارتاپی در این استان، گفت: رویکرد حمایتی از استارتاپ‌های صنایع کوچک موجب رونق فعالیت‌های تولیدی در قم شده‌است.

به گزارش ندای قم، وحید آشتیانی درحاشیه مراسم اختتامیه ۲ رویداد استارتاپی صنایع کوچک گفت: در راستای سیاست‌های راهبردی و حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شناسایی ظرفیت‌های شرکت‌های نوپا صنایع کوچک قم برگزاری ۲ رویداد استارتاپی در تابستان سال جاری در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استارتاپ‌های برگزار شده در حوزه‌های شیمیایی، دارویی و تجهیزات پزشکی هدف گذاری شده بود،‌افزود: خوشبختانه این ۲ رویداد مورد استقبال قابل توجه شرکت‌های استارتاپی و نوپا صنایع کوچک قرار گرفت به نحوی که ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال که ۱۷ مورد آن حائز داوری شناخته شدند و در نهایت از بین آن‌ها ۲ استارتاپ در حوزه شیمیایی، دارویی و ۲ استارتاپ نیز در حوزه تجهیزات پزشکی به عنوان شرکت‌های نوپای برتر صنایع کوچک استان شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، تصریح کرد: در همین راستا بدنبال آن هستیم تا با حضور مدیران تشکل‌های غیردولتی و تولید کنندگان بخش خصوصی ضمن حمایت از این استارتاپ‌ها، به صورت رسمی تجاری‌سازی و توسعه آن‌ها را در بحث افزایش تولید و اشتغال پایدار پیگیری نماییم.

در پایان این مراسم از ۲ شرکت دارویی و همچنین ۲ برگزیده شرکت دانش بنیان استان قم تجلیل شد.

گفتنی است حجم قابل توجه جوازهای تاسیس و پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در صنعت قم نشان دهنده رغبت بالای سرمایه‌گذاران برای انجام فعالیت‌های اقتصادی در این بخش است و از همین منظر باید تاکید کرد که حوزه فعالیت‌های تولیدی در استان طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی می‌کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/v25q

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا