اجتماعیاقتصاد

بازرسی فنی از بیش از یک هزار و ۶۰۰ قلم کالا

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبرداد:

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از بازرسی فنی یک هزار و ۶۸۲ قلم کالای مرتبط با پروژه‌های گازرسانی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.
به گزارش ندای قم ،مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کالاها شامل انواع لوله و اتصالات فولادی و پلی‌اتیلن، انواع ایستگاه تقلیل فشار و اندازه‌گیری، انواع کنتور و رگولاتور خانگی و صنعتی، و کالاهای برقی و حفاظت از زنگ است.
وی در ادامه از بازرسی ۱۲۰ مورد تست مقاومت و نشتی شامل تست نیوماتیک و هیدرواستاتیک در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و در ادامه تصریح کرد: در این بازه زمانی همچنین ۱۶ مورد تست مقاومت الکتریکی پوشش خطوط فولادی انجام شد.
خوش‌لهجه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به انجام ۹۵ مورد بازرسی از پروژه‌های فعال در سطح استان طی بازه زمانی مورد اشاره، خاطرنشان کرد: بازرسی فنی موجب می‌شود تا تجهیزات و تأسیسات شرکت در حداکثر مطابقت با استاندارهای فنی قرار گرفته که این امر به کاهش هزینه‌های عملیاتی منجر می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه بازرسی فنی موجب می‌شود از توقف‌های ناخواسته کاسته شود، گفت: به‌طورکلی، بازرسی فنی از کالا، تجهیزات و تأسیسات در شرکت‌های گاز، نقشی کلیدی در تضمین ایمنی، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و حفاظت از محیط‌زیست ایفا می‌کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rp6p

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا