اقتصاد

۹۸ درصد صنایع کوچک و متوسط هستند

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: ۹۸ درصد صنایع این استان کوچک و متوسط هستند و نیاز است تا هرگونه برنامه‌ریزی در حوزه فعالیت‌های صنعتی در قم با درنظر گرفتن این مساله باشد.

به گزارش ندای قم، مهدی ایلانلو در گفت‌وگویی اظهار داشت: صنعت استان قم طی سال‌های اخیر با رشد خوبی مواجه بوده‌است و اکنون انواع مختلف محصولات در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود که بسیاری از آن‌ها هم صادراتی است و ارزآوری مناسبی برای کشور به همراه دارد.

وی افزود:‌ گسترش فعالیت‌های تولیدی در بخش صنعت استان موجب شده که در حال حاضر بسیاری از واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی قم برای انجام کارهای مورد نظر خود به نیروی انسانی جدید نیاز داشته باشند و به همین دلیل ظرفیت‌های فراوان برای اشتغالزایی در این بخش به‌وجود آمده‌است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت شهرک‌های صنعتی قم در سال‌جاری با همکاری بهره‌برداران واحدهای تولیدی فعال در شهرک‌های صنعتی استان، علاوه بر دنبال‌ کردن طرح‌های فنی و آموزشی برای تربیت نیروی کار مورد نیاز واحدها،‌ تقویت زیرساخت‌ و امکانات مورد نیاز فعالان اقتصادی در شهرک‌های صنعتی قم را با جدیت دنبال می‌کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mgk0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا