اقتصادویژه

لازمه حمایت از بنگاه‌های اقتصادی همکاری و تعامل کارفرمایان است

مدیرکل تعاون کار و رفاه امور اجتماعی استان قم:

مدیرکل تعاون کار و رفاه امور اجتماعی استان قم بابیان اینکه لازمه حمایت از بنگاه‌های اقتصادی همکاری و تعامل کارفرمایان است گفت: تعامل و همکاری کارفرمایان با بازرسان اداره کار اولین قدم برای حمایت‌های لازم اداره کار از آنها می باشد.
به گزارش ندای قم ؛ جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با مدیر کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان انجام گرفت.
مدیرکل تعاون کار و رفاه امور اجتماعی استان قم دراین جلسه گفت: تعامل و همکاری کارفرمایان با بازرسان اداره کار اولین قدم برای حمایت‌های لازم اداره کار از آنها می باشد.
وحید وزیری راد با اشاره به همراهی اداره کار و بازرسان و کارمندان خدوم این اداره کل با صنعتگران و فعالان عرصه تولید برای حفظ اشتغال و حمایت از کارگر و کارفرما بیان داشت: بنا به گزارش طرح رقابت خدمت بر اساس شاخص‌های ارزیابی در کل کشور، اداره کل کار استان قم رتبه یک را کسب نموده است که این موفقیت حاصل تلاشهای شبانه روزی همکارانم در این اداره کل می باشد.
وی با تاکید بر همکاری و تعامل کارفرمایان با اداره کل کار استان افزود: مسیر گفتمان در خصوص مشکلات کارفرمایان راه‌حل اصلی رفع مسائلی همچون طرح طبقه بندی مشاغل است.
رئیس اتاق بازرگانی استان قم نیز دراین جلسه در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای حفظ اشتغال در فضای تولید بیان نمودگفت :به نظر می‌رسد، در راستای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، واحدهای تولیدی در سطح استان، شرایط متفاوتی دارند که باید در نظر گرفته شود تا به نحوی حمایت کامل از کارفرما و کارگر در همه جهات صورت پذیرد
ابوالفضل خاکی اظهار داشت: ما نماینده جامعه بزرگ بخش خصوصی هستیم و تلاش می کنیم شرایط واحدهای صنعتی در استان قم به گونه‌ای بهبود یابد که اگر حتی کارفرمایی نسبت به اجرای عدالت و قانون با سازمان های دولتی تعامل و همکاری خود را نداشته باشد دیگر واحدهای صنعتی خوشنام نسبت به او اعتراض و احقاق حق نمایند.
حسن آقاجانی نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قم نیز گفت: خوشبختانه در استان قم اکثر واحدهای تولیدی و کارفرمایان از کارگر به نحو مقتضی حمایت های لازم را انجام می دهند عمده ترین مسائل با مذاکره و تعامل و همراهی و همکاری مدیران استانی به نتایج مطلوب و اثربخش می رسد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kje5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا