اقتصاد

دهکده لجستیک و دهکده سلامت در قم راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور فنی استانداری قم خبرداد:

مدیرکل امور فنی استانداری قم با اشاره به بررسی بیش از 5 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 گفت: دهکده لجستیک و دهکده سلامت از جمله مهم‌ترین مصوبات این کمیسیون بوده است.
به گزارش ندای قم ،عباس صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری قم، با اشاره به جلسات ستاد بازآفرینی شهری، اظهار کرد: هیئت اجرایی این کمیته طی 6 ماه گذشته 7 جلسه و کمیته فنی بافت ناکارآمد 20 جلسه داشته است.
وی با بیان اینکه ستاد بازآفرینی نیز 2 جلسه برگزار کرده است، مطرح کرد: توسعه ضلع شرقی حرم مطهر، توسعه ضلع جنوبی حرم، ساماندهی پیرامون قبرستان‌های شیخان و نو، مجموعه چهل اختران و دروازه‌ری ازجمله مهم‌ترین مصوبات و نتایج این جلسات بوده است.
مدیرکل امور فنی استانداری قم با اشاره به کارگروه‌‌های مصوب سفر ریاست جمهوری، عنوان کرد: در راستای مصوبه منوریل 5 جلسه و کارگروه دریاچه نمک یک جلسه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و دو جلسه با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست برگزار شده است.
وی با تأکید بر اینکه کارگروه کارخانه چادر مشکی نیز یک جلسه با معاون اجرایی رئیس‌جمهور داشته است، خاطرنشان کرد: تصویب تکمیل 6.8 کیلومتر از منوریل قم از محدوده پایانه تا مصلی مهم‌ترین مصوبه این جلسات بوده است.
صادقیان با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون ماده 100 نیز شامل 6 شعبه، 240 جلسه و بیش از 5 هزار پرونده بوده است، تصریح کرد: کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست و گروه‌های کاری ذیل آن نیز 7 جلسه برگزار کرده و دهکده لجستیک و دهکده سلامت ازجمله مهم‌ترین مصوبات این جلسات بوده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/q6pe

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا