اقتصاد

تولید محصولات چوبی با رویکرد علمی و تخصصی

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت مطرح کرد:

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت گفت: مبدع مجموعه‌ای هستیم که در حوزه صنایع چوب موفق شدیم با تکیه بر روش‌های علمی و نوین، تمام فرایندهای طراحی و تولید را انجام دهیم؛ لذا توانسته‌ایم در شش حوزه تخصصی، نیازهای موجود در حوزه چوب را فراهم کنیم.

به گزارش ندای قم ،در شرایطی که شدیدا دچار بی‌ثباتی اقتصادی و انواع تحریم‌ها هستیم، تولید یکی از کلیدهای بزرگ حل مشکلات و حرکت در مسیر ثبات اقتصادی است و باتوجه به اهمیت این موضوع چند سالی است که عنوان تولید در شعارهای سال محوریت دارد.

البته در حوزه تولید توجه به برخی موارد باعث بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری می‌شود که نیازسنجی، به‌روز بودن و تکیه بر علم و فناوری، در کنار استفاده از تجارب عملی، ازجمله آن‌ها به شمار می‌آید.

محمد پاشایی در تبریز زاده شد و در ادامه مسیر طلبگی به قم مهاجرت کرد و در این شهر هدف تازه‌ای را در حوزه تولید و اشتغال‌زایی در پیش گرفت تا با تلاش بی وقفه فعالیت‌هایش گرهی از مشکلات موجود جامعه باز کند، در ادامه گفت‌وگو با این کارآفرین و فعال اقتصادی خوش ذوق و خلاق را خواهیم خواند.

فعالیت شش خط تولید تخصصی

محمدپاشایی درباره حوزه فعالیت خود اینگونه عنوان کرد: از حدود هفت سال پیش فعالیت اقتصادی را در زمیه صنعت چوب آغاز کرده و این کوشش همواره در مسیر توسعه بوده و در حال حاضر در زمینه‌های مختلف طراحی، تولید و اجرای دکوراسیون چوبی مسکونی، اداری، تجاری و همچنین در حوزه محصولات دکوراتیو چوبی، انواع درب داخلی، سرویس خواب و محصولات رنگ و ممبران فعالیت داریم.

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت ادامه داد: قبل از طلبگی تحصیلاتم در حوزه مکانیک، ساخت و تولید بود و با پیشینه‌ای که خانواده‌ام در حوزه تولید داشتند، تصمیم گرفتم به حوزه تولید وارد شوم، از آنجایی که قم مرکز صنایع چوبی است و از طرفی نیاز به توسعه داشته و دارای بافت فرسوده زیادی است، نیازسنجی کرده و حوزه چوب را برای فعالیت انتخاب کردم.

این فعال اقتصادی عنوان کرد: “تک درخت” دارای شش خط تولید مجزا است که هر کدام در یک حوزه تخصصی فعالیت دارند و فضای انبار نگهداری مواد اولیه و محصولات تولیدی نیز بصورت جداگانه تعبیه شده است؛ البته در ابتدا تنوع و ظرفیت خطوط محدود بود و رفته رفته کار را توسعه دادیم.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از خدمات شرکت مختص تولید انواع کابینت است و محصولات دکوری ام دی اف با طرح‌های به‌روز و متناسب با سفارش و دلخواه مشتری تولید می‌کند، یکی دیگر از خطوط تولیدی نیز به تولید سرویس خواب اختصاص یافته و در آن انواع تخت‌های تاشو و کم‌جا تولید می‌شود.

پاشایی بیان کرد: سیسمونی چوبی و سرویس خواب کودک و نوجوان، درب‌های داخلی ساختمان، انواع دکور و کتابخانه‌های چوبی و دکوراسیون ساختمان و آلاچیق‌های چوبی از دیگر محصولات تولیدی ما است، هرچند تولیدات ما منحصر در این موارد نیست و محصولات دست ساز چوبی مانند انواع ظروف پذیرایی، کوکسای، سینی، محصولات روستیک و دکوراتیو و همچنین محصولات منحصر به فرد با چوب طبیعی هم در این مجموعه تولید می‌شود که گزینه‌هایی مناسب برای استفاده در منزل، محل کار و همچنین هدیه و یادگاری هستند.

اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۸۱ نفر

وی با بیان اینکه چهار مهندس معمار و هفت طراح تحصیل‌کرده در مجموعه “تک درخت” مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی برای ۳۶ نفر به طور مستقیم و ۴۵ نفر به صورت غیرمستقیم در سطوح مختلف اشتغالزایی کرده است.

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ما این است که اولین مجموعه‌ای در استان هستیم که با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی و سفارشی شده فرآیندهای تولید را پیش می‌بریم و همچنین فروش شرایطی و قسطی نیز جزئی از مزایای این مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه تکیه بر رویکردهای علمی است، افزود: این مهم، مجموعه را در برخی شاخصه‌ها منحصر به فرد و متمایز می‌کند، با استفاده از توان برنامه نویسان داخلی چند نرم افزار تخصصی را تلفیق کرده و به توانمندی‌های جدیدی دست یافته‌ایم که نه تنها پاسخگوی نیازهای امروز ما است، بلکه در آینده افق‌های جدیدی را در صنعت دکوراسیون ترسیم خواهیم کرد و همچنین تمام مراحل از ابتدا تا تحویل سفارشات به صورت سیستماتیک بوده و طراحی‌ها نیز در فضای نرم افزار با ابعاد و اقتضائات واقعی بازنمایی شده و میزان خطا در ساخت را به حداقل رسانده‌ایم.

پاشایی ادامه داد: هر نیروی جدیدی که وارد مجموعه می‌شود حتی در صورت داشتن تحصیلات عالیه مرتبط، باز هم از یک تا سه ماه تحت آموزش قرار می‌گیرد تا آشنایی کافی را با سیستم‌ها و فرایندهای مجموعه بیابد.

فروش محصولات  با شرایط و اقساط دلخواه  مشتری

این فعال اقتصادی با بیان اینکه در شرایط موجود که قدرت خرید عموم هموطنان تا حدود زیادی کاهش یافته است، سعی‌مان بر این بوده تا حامی مشتریان خود باشیم، خاطرنشان کرد: برای اینکه اقشار مختلف امکان استفاده از محصولات تک درخت را داشته باشند، فروش با شرایط و اقساط دلخواه را در شبکه فروش به کار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه افراد می‌توانند برای منازل خود از تولیدات ما بهره ببرند امکان همکاری با انبوه‌سازان در پروژه‌های ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری نیز وجود دارد، ضمن اینکه دکور و محصولات مورد نیاز ادارات هم در این مجموعه تولیدی ساخته می‌شود.

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت یادآور شد: کارخانه تولیدی تک درخت در شهرک صنعتی ثامن الائمه علیه‌السلام، فاز دو، کوچه 19 واقع شده و مشتریان و همکاران می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه مرکزی شرکت واقع در بلوار شهید کبیری یا تماس با شماره 02537209444 و همچنین دفتر خدمات تخصصی کابینت واقع در سایت تخصصی خدمات صنایع چوب با شماره 02537212656 با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ywg9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا