اقتصاد

باید فناوری سنگر اصلی مهارت‌آموزی دانشجویان باشد

رییس پارک علم و فناوری استان قم :

رییس پارک علم و فناوری استان قم بابیان اینکه ۱۹۲ دانشجو از ۹ دانشگاه طرف تفاهم با پارک در نخستین دوره طرح دستیار فناوری ثبت‌نام کردند، گفت: با ارزیابی شورای پذیرش دستیار فناوری پارک ۲۹ نفر در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرفته و به شرکت‌های فناور متقاضی معرفی شدند.

به گزارش ندای قم به نقل ازروابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، سید حسین اخوان علوی در جلسه کمیته ارزیابی نخستین دوره طرح دستیاری فناوری بیان کرد: در این طرح ۹ دانشجو در مقطع کاردانی، ۱۱۷ دانشجو در مقطع کارشناسی،  ۴۹ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۷ دانشجوی مقطع دکترا ثبت‌نام کردند و درنهایت با ارزیابی شورای پذیرش ۲۹ نفر بر اساس نیازهای شرکت‌های فناور پذیرفته شدند.

با همکاری روسای دانشگاه‌های طرف تفاهم و همراهی اعضای کمیته ارزیابی که نمایندگان آن دانشگاه‌ها هستند اطلاع‌رسانی جامع و گسترده‌ای صورت گرفت و آمار قابل قبولی از دانشجویان ثبت‌نام کردند.

رییس پارک علم و فناوری استان قم طرح دستیار فناوری را برنامه‌ای مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: این طرح به‌عنوان نخستین تجربه  مهارت‌آموزی فناوری، باوجود اشکالاتی که داشت نتایج و ثمرات خوبی را رقم زد که ارزش‌های آن در آینده بهتر و بیشتر ملموس خواهد شد.

اخوان علوی بابیان اینکه باید فناوری سنگر اصلی مهارت‌آموزی دانشجویان باشد گفت: دانشجویان نتوانسته‌اند با این سنگر که آینده‌شان را رقم می‌زند ارتباط بگیرند و طرح دستیار فناوری این فرایند مهم را فراهم می‌کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qea5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا