اقتصادویژه

ایجاد 970 مورد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان قم خبرداد:

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت : در سال 1401 موفق به ایجاد 970 مورد اشتغال در بین جامعه هدف بهزیستی شدیم.
سید صادق میرئی در گفت وگو با ندای قم افزود: در سال 1401 حدود 141میلیارد تومان اعتبار از محل بند ب تبصره 16 تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی قم اختصاص پیداکرد که همکاران پرتلاش ما در مراکز تابعه و دفتر اشتغال موفق به جذب بیش از 97 میلیارد تومان شدند که این رقم زمینه ایجاد اشتغال 970 نفر را فراهم کرد.
میرئی با بیان این مهم که معمولا مددجویان در زمینه ارائه ضامن با مشکل مواجه هستند افزود: از این تعداد970 مورد اشتغال ایجاد شده 100 مورد در روستا ها و 870 مورد شامل مددجویان شهری می گردد که به تفکیک هر معاونت : 355 نفر در حوزه پیشگیری و معتادین بهبودیافته ، 100 مورد در حوزه اجتماعی و زنان سرپرست خانوار و 515 مورد هم در حوزه توانبخشی و افراد دارای معلولیت را شامل می شود .
مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به این که تعهد تکلیفی بهزیستی قم در سال 1401 ثبت 1412 مورد خدمت در حوزه اشتغال و بیمه در پورتابل اشتغال و سامانه رصد بود افزود : بهزیستی استان موفق به ثبت 100% موارد شد .
میرئی در خصوص اعتبارات بیمه ای تخصیص یافته به استام قم هم اعلام کرد : 1750 میلیون تومان اعتبار جهت پرداخت بیمه خویش فرمائی و جبران کارائی معلولین به بهزیستی قم اختصاص یافت که در دو نوبت این مبلغ پرداخت شد .
مدیر کل بهزیستی قم در خاتمه ضمن تقدیر از کلیه مددکاران محترم مراکز مثبت زندگی ، کارشناسان مراکز تامین و توسعه و متولیان دفتر اشتغال بهزیستی قم که با تلاش ارزنده خود زمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی جمعی از مددجویان را فراهم کردند ، توفیق استمرار این خدمات با سرعت و دقت و کیفیت بیشتر را در سال جدید برای همکاران آرزو کرد .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/yec2

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا