اقتصادویژه

اهمیت نقش مخابرات در تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم”

مهندس دهناد تأکید کرد:

نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مجموعه ارتباطات نقش تعیین‌کننده‌ای در راستای عملیاتی‌سازی و تحقق شعار امسال یعنی “جهش تولید با مشارکت مردم” دارد، گفت: تحقق جهش قابل توجه در تولید کشور که از منویات مقام معظم رهبری است، مستلزم فراهم‌شدن ملزومات و بسترهایی است که شرکت مخابرات، یکی از اصلی‌ترین مخاطبان آن است.
به گزارش ندای قم ، مهندس سید اسدالله دهناد، نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جشن میلاد امام حسن(ع) و دیدار نوروزی هیئت مدیره و مدیرعامل با کارکنان، ضمن بیان این مطلب و تبریک سال جدید به تمام کارکنان مخابرات در سراسر کشور افزود: باید در برنامه‌ریزی‌ها، راهبردها و رویکرد شرکت در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب گام برداریم و فرمایش‌های ایشان را به نحو مطلوب به مرحله اجرا برسانیم.
مهندس دهناد افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان یک مجموعه توانمند و تأثیرگذار در توسعه پایدار کشور، عزم جدی دارد که همه ظرفیت‌ها و توان خود در راستای عملیاتی کردن جهش تولید با مشارکت مردم را به کار گیرد و آمادگی خود را برای همکاری و بر همین اساس، هماهنگی حداکثری خود را با تمامی دستگاه‌های اقتصادی و به‌ویژه فعالان اقتصادی بخش خصوصی اعلام می‌کند.
نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان می‌توانند سهم بزرگی از خدمت و خلق فرصت ایجاد کنند، گفت: مخابرات نیز یکی از این دستگاه‌هاست که باید از این نکته برای خلق خدمت و درآمد استفاده کند و امیدواریم در سال جدید با عزمی جدی بتوانیم برنامه‌ها و مأموریت‌های شرکت را با همدلی و وفاق بیشتر در ستاد و مناطق مخابراتی در سراسر کشور با هم‌افزایی و تعامل بیشتر از گذشته عملیاتی کنیم.
وی با اشاره به به برگزاری انتخابات در کشور تصریح کرد: شرکت مخابرات توانست با ضریب امنیت بالا و پایدار، شرایط را برای برگزاری این رویداد مهم به بهترین وجه فراهم کند‌.
وی از شرکت مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی متعلق به همه مردم ایران نام برد و گفت: با توجه به جایگاه ویژه و حساس شرکت مخابرات، امیدواریم این شرکت هر روز به جایگاه اصلی خود نزدیک‌تر شود و بتواند نقش اثرگذار خود را در حوزه‌های مختلف (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و…) به‌خوبی ایفا کند.
جشن میلاد امام حسن(ع) و دیدار نوروزی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با کارکنان، روز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونین ستادی، مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/s8lt

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا