اقتصاد

امسال ۷۰۰هزار دستگاه ماشین لباسشویی در قم تولید می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال در واحدهای تولید کننده لوازم خانگی استان، ۷۰۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

به گزارش ندای قم به نقل ازایرنا ،اکبر ابدالی بیان داشت: استان قم طی سال‌های اخیر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و به خصوص ماشین لباسشویی با رشد چشمگیری مواجه شده‌است و اکنون تولیدکنندگان این محصولات توانسته‌اند سهم خوبی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های لوازم خانگی تولید شده در قم افزود: این محصولات راهبردی در قم توسط شرکت‌های بزرگ و صاحب نام در داخل کشور و معتبر در بازارهای جهانی تولید می‌شوند و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند.

وی ادامه داد: همچنین تولید لوازم خانگی با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی، موجب فراهم شدن فرصت‌های شغلی متعدد در این بخش صنعتی در استان قم شده‌است و این موضوع می‌تواند در پیشرفت‌های اقتصادی استان نقش موثری ایفا کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، تاکید کرد: علاوه بر این تولید لوازم خانگی در قم، کمک شایانی به کاهش تاثیر تحریم‌های ظالمانه در این بخش بود، چرا که دشمنان با شدیدترین فشارهای اقتصادی به دنبال ایجاد کمبود در زمینه تولید لوازم خانگی مورد نیاز مردم بودند.

وی بیان داشت: با فراهم کردن فرصت‌های سرمایه گذاری در همه بخش‌های تولیدی استان و از جمله صنعت لوازم خانگی، به ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان به دنبال عمق بخشی هرچه بیشتر به محصولات تولید شده در قم هستیم از همه ظرفیت‌های در اختیارمان برای تحقق این راهبرد در استان استفاده می‌کنیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/39zw

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا