اجتماعیاقتصاد

امسال تعهدات ریالی سفر هیات دولت به قم تکمیل می‌شود

استاندار قم:

استاندار قم گفت: عدد قابل توجهی از تعهدات ریالی سفر هیات دولت که سال گذشته صورت گرفت، به استان تزریق شده و دولت به دنبال این است امسال به‌طور کامل به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش ندای قم به نقل از ایرنا،محمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از پزشکان نمونه استان، افزود: تیم خوبی متشکل از مسوولان استانی و نمایندگان با هدایت علما و بزرگان در حال پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به استان هستند.

وی اضافه کرد: همه پروژه‌های سفر اول در حال اجراست و تعیین تکلیف شده، ولی تعدادی کار بر زمین مانده نیز داریم.

وی ادامه داد: سفر دوم دولت در آستانه برنامه‌ریزی است و مسوولان دانشگاه باید با نگاه جامع به حوزه سلامت، نیازمندی‌ها را دسته‌بندی و آماده کنند.

شاهچراغی با اشاره به این‌که برای تحقق مصوبه‌های هیات دولت از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد، گفت: مجوزهای خوبی گرفته‌ایم و استان برای سفر دوم هیات دوم آماده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به روز بزرگداشت پزشک، گفت: در طول چند سال گذشته شاهد تلاش‌های صادقانه، خالصانه و شبانه‌روزی کادر درمان بودیم، اگرچه مردم نیز در میدان حضور موثر داشتند.

وی با اشاره به زحمات و پیگیری‌های شبانه‌روزی تیم پزشکی و کادر درمان، اضافه کرد: قم به لحاظ پزشکی ظرفیت خوبی در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات دارد.

استاندار قم ابراز امیدواری کرد: با همدلی، همراهی و همکاری به دور از حاشیه‌ها به سمت رشد و پیشرفت کشور به‌ویژه در عرصه درمان پیش برویم.

وی با بیان این‌که حتما نیازمندی‌های فراوانی در این عرصه داریم، ادامه داد: کارهای خوبی در عرصه بهداشت و درمان صورت گرفته، ولی نیاز به همدلی مضاعف است و مسوولان نیز در این راستا تمام قد در میدان هستند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wnoz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا