اقتصادویژه

استفاده از تمام ظرفیت سپاه قم برای رفع مشکلات تولید

سردار موحد در بازدید از شهرک صنعتی محمودآباد تاکید کرد:

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) گفت: از تمام ظرفیت خود در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم برای رفع موانع پیش روی تولید استفاده می کنیم.

به گزارش ندای قم، سردار محمدرضا موحد به همراه اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وحید وزیری‌راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم، روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، سرهنگ حسین نیکوکلام مطهر مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و سرهنگ رضا اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم، از کارخانه‌های صنعتی و دانش‌بنیان در شهرک صنعتی محمودآباد قم، با هدف پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنعتی و آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی این کارخانجات بازدید کردند.

سردار موحد فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) استان قم در این بازدید، تولیدکنندگان را جهادگران صف اول جنگ اقتصادی دانست و گفت: آن چیزی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌ها شاهد هستیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم اقتصاد را پایه اصلی کشور و عامل تمدن‌سازی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی با توجه به اینکه در اوج تحریم هستند، به لطف خداوند و با زحمت، تلاش و پیگیری زیاد به دنبال این هستند که چرخ اقتصاد و تولید را روز به روز افزایش بدهند.

وی افزود: سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با تمام ظرفیت خود در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم برای رفع موانع پیش روی صنعتگران، کارآفرینان و کارگران، خدمت‌رسان واحدهای صنعتی و تولیدی استان می‌باشد.

می توان برخی مسائل را  خارج از ظرفیت‌های قانونی حل کنیم

اکبر ابدالی رئیس سازمان صمت استان قم نیز در حاشیه بازدید فرمانده سپاه استان قم از ۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک محمودآباد قم، بازدید از صنایع استان را یکی از اقدامات خوب سپاه دانست و اظهار کرد: نفس حضور مسئولین در کارخانه‌های صنعتی و واحدهای تولید، برای صاحبان صنعت، کارخانجات و دستگاه‌های دولتی موجب دلگرمی است.

رئیس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه مسئولین در این‌چنین بازدیدهایی با ظرفیت مجموعه‌های صنعتی و غیر دولتی استان آشنا می‌شوند، گفت: اعضای مجموعه‌های صنعتی با برخی از مشکلاتی مواجه هستند که از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم قابل پیگیری و حل است، کما آن‌که طبق سنوات گذشته این رویه دنبال شد و بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

ابدالی بیان داشت: بین برخی از دستگاه‌های تولیدی صنعتی و واحدهای دولتی مشکلاتی و اختلافاتی بوده است، اما با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج مهندسین و بسیج کارگری بسیاری از مشکلات رفع و رجوع شده است.

رئیس سازمان صمت قم خاطر نشان کرد: حضور بسیج در کنار سازمان صمت و دستگاه‌های دیگر کمک می‌کند تا دور یک حلقه جهادی جمع بشویم و تلاش بر این داشته باشیم، برخی مسائل خارج از ظرفیت‌های قانونی مثل کارگروه‌ها و ستادهای تسهیل را نیز حل کنیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/detx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا