اقتصاد

آغاز به کار نمایندگی دائم عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در قم

بمنظور جلوگیری از بازار سیاه صورت گرفت؛

با هدف جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و مقابله با بازار سیاه و کالا‌های تقلبی، یک نمایندگی دائم عرضه مستقیم روغن موتور روز دوشنبه 17 مهرماه در قم فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش ندای قم ،حمیدرضا دهقان مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی و مسئول اجرای این طرح گفت: با آغاز به کار این نمایندگی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، تمامی تولیدات روغن موتور در چند برند زیرمجموعه تولیدات شرکت‌های وابسته به وزارت نفت بطور مستقیم و بدون واسطه بین مصرف کنندگان واقعی توزیع می‌شود.
وی افزود: با اجرای این طرح سراسری، مصرف کنندگان با حداقل ۷ و حداکثر ۱۵ درصد زیر قیمت بازار میتوانند محصولات این شرکت‌ها را دریافت کنند و دیگر هیچ بازار سیاهی شکل نخواهد گرفت.
محمد پیروز مدیر فروش شرکت کیمیا اسپیدی هم از ایجاد سامانه هوشمند توزیع محصولات تولیدی این شرکت با هدف مقابله با بازار سیاه و دسترسی آسان مصرف کنندگان خبر داد و گفت: تمامی مصرف کنندگان با ثبت کد ملی خود در سامانه کیمیا اسپیدی، میتوانند ثبت درخواست کنند.
به گفته حسین شکری مسئول فروش نمایندگی عرضه روغن موتور در قم، این نمایندگی ظرفیت توزیع حداقل ۱۰۰ تن روغن موتور در ماه برای خودرو‌های بنزینی، دیزلی و صنعتی را دارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tvzn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا