فرهنگ و هنر

قم رتبه دوم برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی کشور را به خود اختصاص داده است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم :

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: بر اساس آخرین آمار استان قم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ندای قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی مقدم روز گذشته در جلسه ستاد اربعین استان قم اظهار کرد: امروز شاهد تعامل خوبی میان کمیته‌های ستاد اربعین استان هستیم و آن‌ها همدیگر را هم‌پوشانی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه استان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی گفت: بر اساس آخرین آمار استان قم رتبه دوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در کشور را به خود اختصاص داده است.

حسینی مقدم در ادامه این جلسه با اشاره به حضور موکب‌های خدمت‌رسانی استان قم در ایام اربعین عنوان کرد: تا به امروز ۱۲۰ مجوز برپایی موکب از استان قم جهت حضور در عتبات‌عالیات صادر شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم تصریح کرد: در ستاد اربعین استان برنامه‌ها مجدانه و منظم در حال برگزاری هستند و جلسات هماهنگی کمیته‌ها هر هفته در حال برگزاری است.

وی در پایان تأکید کرد: کلیه دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان مکلف هستند همه ظرفیت و امکانات خود را جهت تسهیل سفر زائرین پای‌کار بیاورند. در اجرای برنامه‌های ستاد اربعین می‌بایست در کنار مردم باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tp3i

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا