فرهنگ و هنر

قم در بحث تجلیل از شهدای رسانه محور قرار بگیرد

فرمانده انتظامی استان قم :

سردار فرمانده انتظامی استان قم گفت :با توجه به اینکه قم خواستگاه انقلاب اسلامی است شایسته است که قم در بحث تجلیل از شهدای رسانه هم، محور قرار بگیرد .
به گزارش ندای قم ،سردار میرحیدری در دیداراعضای ستاد برگزاری همایش تجلیل از شهدای رسانه کشور درقم ضمن اعلام حمایت و مساعدت برای به نحو احسن اجراء شدن این همایش تاکید کردند: برای اجرای درست این برنامه ساعات تردد با عوامل تحت امر نیرو هماهنگی کامل انجام شود به نحوی که مهمان ها و مدعوین این همایش برای تردد راحت باشند ضمن اینکه شهروندان هم دچار مشکل نشوند .
وی در خصوص جزئیات پوشش های انتظامی مراسم اظهار داشت :چون بحث رسانه ای است ممکن است شیطنت هایی هم صورت بگیرد که نیروی انتظامی با قدرت و دقت همه احتمالات را پیش‌بینی می‌کند و تمهیدات مناسب برای تامین امنیت مراسم انجام می‌دهد همچنین برای برقراری نظلم مراسم از حضور دژبان استفاده خواهد کرد.
وی همچنین اعلام آمادگی کرد برای تجلیل از شهدای رسانه، گروه رزم نوازان و موزیک نیروی انتظامی در طی مراسم همراهی و مساعدت خواهد کرد و سرود جمهوری اسلامی را به صورت زنده اجراء خواهند کرد
فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت اگر برنامه ای سر مزار دو شهید رسانه قم داشته باشید حاضر هستیم تشریفات نظامی را آنجا اجراء کنیم و چنانچه برنامه ای برای حضور در منزل این شهدا داشته باشید تعدادی از همکاران و خود اینجانب هم با شما همراهی خواهیم کرد .
وی در خصوص مسابقه فوتسال گفتند که سالن مجموعه نیروی انتظامی را در اختیار شما می‌گذاریم که چنانچه برای تمرین نیاز بود استفاده کنید .سردار حیدری در انتها بر حمایت تمام و کمال از برگزاری همایش تجلیل از شهدای رسانه را تاکید کرد.
شرکت ۵۳۰ خبرنگار در اولین یادواره شهدای رسانه در قم
در این جلسه اقای رسول خادم مدیر شرکت یاران همایش گستر کریمه بعنوان برگزار کننده یادواره تجلیل از شهدای رسانه کشور و مسابقات فوتسال خبرنگاران در قم، در مورد برگزاری این برنامه فرهنگی ورزشی توضیحاتی داد.
وی گفت : تعداد 231 شهید رسانه در سطح کشور داریم که از این تعداد 2 شهید از استان قم میباشد.خادم افزود: که برای اجرای این برنامه قرار است 530 خبرنگار به قم بیایند که حضور این تعداد خبرنگار خود نشان دهنده اهمیت و بزرگی کار است.
وی گفت: که حضور خبرنگاران از تمام کشور فرصت خوبی است که مزیت های فرهنگی و مذهبی قم را به کشور معرفی کنیم ودر این راستا برنامه حضور در حرم حضرت معصومه (س) و قم گردی و دیدار مراجع را خواهیم داشت
خادم گفت : قرار است مسابقات فوتسال توسط شبکه های استانی پوشش داده شود که همین امر فرصت خوبی است که قم در سطح کشور معرفی و مطرح گردد
در ادامه خادم از فرماندهی انتظامی استان درخواست مساعدت در موضوعات انتظامی ، راهور در برگزاری این همایش و مسابقات ورزشی را مطرح کردند که مورد استقبال فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان قرار گرفت .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wuw4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا