فرهنگ و هنر

فضائل حضرت معصومه(س) را به دختران معرفی کنیم

رئیس ستاد دهه کرامت استان قم:

رئیس ستاد دهه کرامت استان قم گفت: باید فضائل حضرت معصومه(س) و راه ارتباط با ایشان را به دختران معرفی کنیم و عموم مردم را در پاسداشت روز میلاد بانوی کرامت مشارکت دهیم.

به گزارش ندای قم ، حجت الاسلام محمد حسن ذاکری صبح یکشنبه در سومین جلسه ستاد دهه کرامت استان قم با اشاره به شخصیت والای حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و لزوم پاسداشت اهالی قم نسبت به حضور کریمه اهل بیت علیهم‌السلام در این شهر و ضرورت تکریم دختران با توجه به وقایع اخیر کشور و هجمه کم سابقه دستگاه‌های تبلیغی استکبار نسبت به عفت دختران و بانوان جامعه، از همه اعضای ستاد دهه کرامت خواستند تا برنامه‌های روز میلاد بانوی کرامت با محوریت حرم مطهر و توجه ویژه به دختران با شعار حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین دختر عالم، برنامه ریزی و اجرا شود.

رئیس ستاد دهه کرامت استان قم افزود؛ کمیته‌های تخصصی جشن‌های دهه کرامت از ۱۳ اردیبهشت آغاز به کار می‌کنند تا ان شاء الله امسال شاهد برنامه‌های متنوع و با کیفیت بالا در این ایام باشیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های بین المللی موجود در قم را برای حضور مهمانان بین المللی ضروری دانست و گفت: باید فضائل حضرت معصومه سلام الله علیها و راه ارتباط با ایشان را به دختران معرفی کنیم و عموم مردم را در پاسداشت این روز مشارکت دهیم و بستر را برای حضور حداکثری مردم در برنامه‌ها فراهم کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان با اشاره به استقرار دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه کرامت در دبیرخانه کانون‌های مساجد گفت: این جنب و جوش از دل مساجد و محلات باید آغاز شود و در سطح شهر گسترش پیدا کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pemy

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا