فرهنگ و هنرویژه

رویکرد اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردمی‌سازی اموراست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بازدید از روزنامه «ایمان»:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دردوره جدید درب شورای هماهنگی به روی همه اقشار مردم باز شده است و این موضوع موجب شده است تا به عنوان مثال مراسمات عیدغدیرو22 بهمن امسال تا دل روستاهای استان برود.
به گزارش ندای قم ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین ذاکری رئوف همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر روزنامه ایمان ضمن تبریک روزخبرنگار و گرامی داشت یاد وخاطره دکتر حسین عبداللهی مدیر مسئول فقید این روزنامه اظهار کرد: روزنامه ایمان یکی رسانه های موثر وتاثیر گذار استان قم می باشد که همواره همراه و یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطللاع رسانی برنامه های ملی و مذهبی بوده اند و ما قدردان زحمات دوستان دراین رسانه هستیم.
وی با اشاره به اینکه در دور جدید فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهد چندین مطالبه اصلی مقام معظم رهبری از این شورا هستیم افزود :در راس این مطالبات مردمی‌سازی امور و برگزاری مراسمات مناسبتی مرتبط با انقلاب اسلامی و مذهبی به دست مردم است.
همراهی خوب همه دستگاههای مرتبط با شوراهماهنگی در استان قم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه این موضوع رویکرد اصلی فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم است، عنوان کرد: طی یک‌سال اخیر با استفاده از این رویکرد شاهد بودیم که مراسمات با رونق بیش‌تری برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه دردور جدید درب شورای هماهنگی به روی همه اقشار مردم باز شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب شده است تا به عنوان مثال مراسمات غدیرو22 بهمن امسال تا دل روستاهای استان برود.
ذاکری با بیان اینکه نوآوری و طراوت بخشی به مراسمات از دیگر رویکردها است، تصریح کرد: به عنوان مثال در 22 بهمن امسال سراسر مسیر پر از غرفه‌های جذاب برای کودکان و نوجوانان بود.
پیوند زدن ستادهای استانی به ستادهای ملی در مناسبت‌ها
وی با اشاره به اینکه ما تنها باید بستر را برای فعالیت مردم ایجاد کنیم و نظارت می نماییم یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات یکی از نهادهای مردمی و از جنس مردم است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه همراهی و همکاری خوبی بین دستگاههای مرتبط در استان قم وجود دارد، ابراز کرد: در استان قم در مناسبت‌های مختلف از تمام ظرفیت‌ها بهره‌مند خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه پیوند قم به ستادهای ملی در مناسبت‌ها یکی از اقدامات موثر در سال گذشته بوده است، بیان کرد: از این ظرفیت می‌توان در مباحث مختلفی استفاده کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/gkh3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا