فرهنگ و هنر

جشن باشکوه و وحدت آفرین 44 سالگی انقلاب

با حضور گسترده اقشار مختلف مردم قم برگزارشد؛

ندای قم / گزارش / روح اله کرمانی ؛راهپیمایی باشکوه و وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن‌ماه با حضور گسترده مردم شهیدپرور استان قم هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزارشد.

به گزارش ندای قم ، مردم انقلابی و همیشه درصحنه قم ساعت ۹ صبح روزجمعه  حرکت خود را از مسیرهای هشت‌گانه آغاز و با سر دادن شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» در میدان جانبازان تجمع کردند.

حرکت جمعیت به سمت خیابان شهدا، خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ارم) آغاز و در نهایت به سمت میدان آستانه و حرم حضرت معصومه(س)  تجمع کردند و راهپیمایان قمی یک‌صدا با شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» نمایشی از اتحاد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند.

مردم قم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با در دست داشتن تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پرچم‌های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی آمده‌اند تا بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کنند، عزتمندی ایرانیان را به همگان ثابت کنند و انسجام خودشان را به رخ جهانیان بکشانند.

قشرهای مختلف مردم با در دست داشتن شعارنوشته‌هایی از جمله «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مومنین است»، «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم»، بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان، ورزشکاران، مقامات استانی و کشوری همچون سال‌های گذشته به شکوه این آیین افزوده است.

همچنین حضور مراجع تقلید، علما، استادان، فضلا، طلبه‌های حوزه‌های علمیه، مسوولان، قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و طلبه‌های خارجی در این آیین چشم‌گیر است.

همچنین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با شرکت اهالی ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان‌های کهک و جعفریه و بخش‌های دستجرد، سلفچگان و قنوات از توابع استان قم برگزار شد.

آیت الله نوری همدانی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسی بود

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن قم گفت: حضور و اجتماع پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دهنده وحدت و اتحاد مردم برای حفظ نظام اسلامی بود.

آیت الله حسین نوری همدانی با تجلیل از حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیمایی امسال گفت: حضور و اجتماع پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دهنده وحدت و اتحاد مردم برای حفظ نظام اسلامی بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه همه ما برای حفظ انقلاب اسلامی مسئول هستیم افزود: باید با وحدت و همدلی، قدرت خودمان را به دشمنان نشان دهیم و مسئولان هم باید به این ملت بزرگ خدمت کنند.

آیت‌الله جنتی: مردم حق انقلاب، اسلام و امام را ادا کرده‌اند

دبیر شورای نگهبان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن قم با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ما همیشه بدهکار مردیم؛ مردم حق انقلاب، اسلام و امام راحل را ادا کرده‌اند.

آیت‌الله احمد جنتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: واقعا ملت ایران،‌ مردم شریفی هستند، خداوند هم برکاتش را برای این مردم مرتب نازل کرده است.

وی اضافه کرد: دشمنان هر چه خواستند برای نظام مشکل ایجاد کنند، خداوند اجازه نداد و باید شکرگذار درگاه باری تعالی باشیم.

وی ادامه داد: من هم از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم؛ مردمی که همیشه در صحنه هستند و هر وقت فراخوان شدند حضور پیدا کردند؛ خداوند این مردم را از همه بلاها حفظ کند.

آیت الله آملی لاریجانی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام روشنی برای دشمنان دارد

 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن قم گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیام قاطع و روشنی برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دارد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی در گفت و گو با خبرنگاران، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال تقدیر کرد و افزود: بی شک این حضور پرشور، سیلی محکمی بر صورت کسانی است که علیه نظام فتنه و فتنه گری کردند.

وی حضور پرشور در راهپیمایی را نشانه وحدت و یکپارچگی مردم برشمرد و تاکید کرد که مردم محکم و استوار پای انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی گفت: با این حضور گسترده، ان شاء الله انقلاب اسلامی پاینده خواهد بود و دشمنان به طور حتم نمی‌توانند کاری بکنند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) در:

مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خوش درخشیدند

تولیت حرم حضرت معصومه(س) در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن قم بیان داشت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران، امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خوش درخشیده و شرکت با شکوهی داشتند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در سخنانی با اشاره به حضور گسترده و با شکوه مردم در جشن 44 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک کار جدیدی است که هرساله انجام می پذیرد و یک نوع عبادت سیاسی همچون نماز است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان داشت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران، امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خوش درخشیده و شرکت با شکوهی داشتند و لازم است این حضور آنان به جهانیان انعکاس داده شود.

امام جمعه قم با اشاره به القای دشمنان مبنی بر این که مردم ایران از انقلاب اسلامی رویگردان شده اند خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دهنده دو چیز است که یکی از آنها این است که مردم به امام راحل و نهضت ایشان معتقد هستند و تلاش می‌کنند که ان شاءالله کمبودها و مشکلات را برطرف کنند.

وزیر کشور :

راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه پایان خیالات واهی دشمنان است

وزیر کشور دراجتماع پایانی راهپیمایان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم گفت: راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن نقطه پایانی بر خیالات واهی دشمنان طی چند ماه اخیر است و آن‌ها از این همه عشق و علاقه مردم به‌ نظام اسلامی جان خواهند داد.

احمد وحیدی ، با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد ملت ما را مأیوس و منفعل کند، ادامه داد: ملت ما بانشاط، امیدوار، آرمان‌خواه و آگاه به دستاوردهای خود است و هرگز دچار انفعال در برابر دشمنان نخواهد شد.

وی اظهار داشت:‌ مردم ایران اسلامی در۲۲ بهمن به میدان آمدند تا با دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و به دشمنان اثبات کنند که تا جان دارند از انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مسیر جدیدی در جهان معاصر ترسیم کرد و ایران ذلت پذیر و وابسته قبل از انقلاب را به ملتی آزاده و مستقل تبدیل کرد؛ ایران در رژیم پهلوی هیچ اختیاری از خود نداشت و با کمک سازمان شکنجه‌گر ساواک و سرویس‌های اطلاعاتی انگلیسی و آمریکایی ادامه حیات می‌داد.

وزیر کشور ابراز داشت: قبل از انقلاب چیزی بنام صنعت درکشور وجود نداشت و علاوه بر آن مردم از نظر سطح سواد، اقتصاد و سایر شاخصه‌ها وضعیت بغرنجی داشت؛ آن زمان افزون بر۵۰ درصد مردم زیرخط فقر به سر می‌بردند.

وحیدی بابیان اینکه در آن دوران اثری از برق و گاز در روستاها وجود نداشت، گفت: انقلاب اسلامی، ایران را به اوج رساند.

وی ادامه داد: امید به زندگی در دوران پهلوی ۵۵ سال بود درحالی‌که امروز امید به زندگی با پیشرفت در حوزه بهداشت، درمان و آموزش از ۷۷ سال عبور کرده‌است.

وزیر کشور با اشاره به توان بومی ساخت هواپیماهای جنگی، کشتی‌های غول‌پیکر و سایر عرصه‌های فناوری، خاطرنشان کرد: ایران امروز در رتبه دوم نانو، رتبه هفتم تولید فولاد، رتبه اول رشد علمی در منطقه را دارد که همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی حاصل‌ شده‌است.

وی ابراز داشت: ایران از نظر علمی و تکنولوژی در نقطه اوج خود به سر می‌برد؛ امروز پیام فرهنگی ایران است که در سطح جهان تأثیرگذار و الهام‌بخش است، جمهوری اسلامی تنها مکتبی فکری است که برای آینده بشر حرف‌های دست‌یافتنی از نوع صلح و صفا و عدالت دارد.

ایران مستقل‌ترین نظام سیاسی و قوی‌ترین نظام فرهنگی را دارد

وزیر کشور خاطرنشان کرد: از لحاظ سیاسی مستقل‌ترین کشور دنیا جمهوری اسلامی است، امروز تمام منافع و تصمیمات مردم در داخل کشور گرفته می‌شود؛ ایران مستقل‌ترین نظام سیاسی و قوی‌ترین نظام فرهنگی را دارد و بالاترین نرخ علمی و همبستگی اجتماعی متعلق به جمهوری اسلامی است.

وحیدی بابیان اینکه مردم ایران امیدوار به آینده هستند، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی مفلوک و شناخته‌ شده‌ هستند؛ یکی از آنها گروه تروریستی مجاهدین خلق است که در دوران جنگ دست در دست صدام گذاشتند و ۱۷ هزار نفر از مردم این مرز و بوم رابه شهادت رساندند، وای بر روزی که این افراد منادی آزادی‌خواهی شوند.

وی اضافه کرد: گروه دوم دشمنان ایران سلطنت‌طلبان هستند که بخش اصلی عقب‌ماندگی‌های کشور به خاطر ناکارآمدی و دوران سیاه حکمرانی آن‌هاست؛ افرادی که اموال کشور را به غارت بردند با کودتا روی کارآمدند و با شکنجه و خفقان ادامه حیات می‌دادند امروز ادعای آزادی و زندگی می‌کنند، بازماندگان پهلوی پاسخ دهند کدام‌یک از اقوام ایرانی شمارا از خود نرانده‌اند.

وزیر کشور بابیان اینکه با حضور مردم در صحنه و تدابیر مقام معظم رهبری، فتنه ترکیبی خنثی‌شده است، بیان داشت: باوجود فشار سنگین رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ملت ایران باقدرت به‌پیش می‌رود و استوانه‌های قدرت خود را در سراسر دنیا تحکیم می‌بخشد.

وی افزود: جبهه مقاومت قدرتمند اسلامی، رژیم صهیونیستی را تا سرمنزل سقوط پیش برده‌است و امروز به برکت انقلاب و الهام‌بخشی آن ملت‌های اسلامی بر اصول اساسی اسلامی و آزادی‌خواهی پافشاری می‌کند.

انقلاب اسلامی هیچگاه از مسیر خود منحرف نشده است

وحیدی اظهار داشت: عصر جدیدی با انقلاب اسلامی ایران شروع شد و قرن آینده قرن اسلام خواهد بود و ملت‌های اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه این مسیر عزتمند را دنبال خواهند کرد.

وزیر کشور تاکید کرد: شعار انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری آن مرگ بر آمریکا و اسرائیل، حمایت از مظلومان،استقلال و وحدت جهان اسلام بوده و انقلاب اسلامی هرگز از این شعارها عقب نشینی نکرده‌است.

رشد ۴ درصدی اقتصاد ایران در یک و نیم سال گذشته

وحیدی بابیان اینکه دولت سیزدهم اقتصاد را به عوامل خارجی متصل نکرده‌است، ابراز کرد: در همین دوران تحریم، ایران موفق به کسب رتبه دهم در ایجاد تلسکوپ‌های جهانی، رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۵ درصدی صنعت و افزایش ۶۰ درصدی تامین گندم را محقق کرده‌است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم اثبات کرد که بدون وابستگی و نگاه به آمریکا می‌توان قله‌های افتخار و پیشرفت را باقدرت طی کرد؛ قدرت و آوازه نیروهای مسلح ما به‌گونه‌ای در جهان پیچیده شده که دشمنان جرئت تعرض به منافع ایران را در سر نمی‌پرورانند.

وزیر کشور در پایان بیان کرد: ارتقا وتو جه بیشتر به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد دو اولویت اصلی تمام ارکان نظام برای پاسخگویی به مطالبات مردم است.

وزیر اطلاعات:

۲۲ بهمن روز قدرت نمایی مردم ایران در برابر مستکبران است

وزیر اطلاعات نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  درقم بیان داشت: ۲۲ بهمن در هر سال در حقیقت روز قدرت نمایی مردم ایران در برابر مستکبران و ظالمان و دشمنان در سراسر جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی ابراز داشت: حضور گسترده و پرشور جوانان در راهپیمایی پیامی به دنبال دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اساس و بنیان انقلاب اسلامی را جوانان کشور اداره می‌کنند که نمود آن در چنین روزهایی مشاهده می‌کنیم.

وزیر اطلاعات بیان داشت: ۲۲ بهمن در هر سال در حقیقت روز قدرت نمایی مردم ایران در برابر مستکبران و ظالمان و دشمنان در سراسر جهان است.

خطیب بیان داشت: امروز شاهد حضور گسترده مردم در خیابان‌های کشور و برپایی راهپیمایی آنها بر علیه ظلم و جور دنیا هستیم.

وی ابراز داشت: راهپیمایی امروز مردم در ۲۲ بهمن در سراسر کشور برای نابودی و ذلت و شکست توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی کافیست.

استاندار قم:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت سنگینی برعهده مسئولان گذاشت

 استاندار قم نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور، مسئولیت مسئولان کشور را سنگین‌تر می‌کند، تا تلاش بیشتر و خدمت صادقانه‌تری داشته باشند.

سید محمدتقی شاهچراِغی طی سخنانی اظهار داشت: ۲۲ بهمن روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و هر آنچه که از عمر انقلاب می‌گذرد، این روز با شکوه‌تر، پررنگ‌تر و انقلابی‌تر توسط مردم گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: باوجود برنامه‌ریزی دشمن برای نسل جوان، ولی امروز شاهد حضور جوانان در این راهپیمایی بودیم.

شاهچراغی با بیان اینکه تبلیغات سوءدشمن علیه نظام‌اسلامی همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: از آنجا که جنس انقلاب ما عاشورایی است، مردم ما نیز تا آخرین لحظه و تا جان در بدن دارند پای انقلاب ایستاده‌اند.

استاندار قم ادامه داد: امیداریم به برکت این حضور، آنچه را که امام عزیز ما آرزو داشتند و شهیدان نیز برای آن جان دادند و رهبری معظم انقلاب مدنظرشان است، که همان اتصال انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان(عج) است، محقق شود.

قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن‌ماه:

راهپیمایی 22 بهمن تبلور عزم راسخ و وحدت کلمه و همدلی ملت ایران بود

شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی در پایان راهپیمایی 22 بهمن قطعنامه  صادر کرد.

در این قطعنامه آمده است:اینک در سالگرد پیروزی ظفرمند انقلاب اسلامی با شعار « ایران استوار، 44 سال افتخار» در پایان راهپیمایی سراسری و پرشکوه امروز که تبلور عزم راسخ و وحدت کلمه و همدلی ملت مسلمان ایران است با ندای بلند « الله اکبر، خامنه‌ای رهبر » اعلام می‌داریم:

1ـ ما ملت ولایتمدار،  ولایت فقیه که بزرگترین میراث گران‌بهای امام خمینی(ره) است و امروز بیش از هر زمان دیگر، نور وجودش برای شیاطین، خفاشان و اصحاب ظلمت و جهل سخت و دشوار است را رکن رکین انقلاب اسلامی و ضامن ثبات و تعالی نظام جمهوری اسلامی دانسته و کوثر وجود حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را نعمتی بزرگ برای جهان اسلام می‌دانیم و امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن‌بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم‌زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار، گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهم‌ترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد

2ـ ما ملت مومن و معتقد به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت، به سران استکبار و مدعیان پنهان شده در ورای الفاظ نخ‌نما و پوشالی آزادی عقیده و آزادی بیان که در هراس از گسترش نورانیت قرآن، اسلام ستیزی و اسلام هراسی را راهبرد دشمنی خود قرار داده و با استخدام دست‌های آلوده و نفس‌های ناپاک به ساحت مقدس قرآن جسارت و اهانت می‌کنند اعلام می‌نماییم امروز حقانیت کتاب آسمانی قرآن مبین، برای انسان غربی سرگشته از مکاتب دست‌ساز بشری که تشنه اخلاق و معنویت است بیش از پیش روشن‌ شده و دیر نخواهد بود که ندای ملکوتی آن در تمامی سپهر گیتی طنین‌انداز و تشنه‌کامان معنویت و اخلاق، فوج فوج رو به سوی این کلام آسمانی خواهند آورد

3ـ ما ملت حق‌شناس، رویکرد رهبر حکیم انقلاب اسلامی که از ابتدای فتنه سیاه، حساب افراد فریب‌خورده و هیجان‌زده را از سازمان‌دهندگان آشوب و اغتشاش جدا ‌دانستند و اکنون نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تبعیت از سیره پیامبران و ائمه و از موضع قدرت نظام اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت و جلوه‌ی دیگری از رویکرد محبت‌آمیز و پدرانه خویش را به نمایش گذاشتند، با جان و دل ارج نهاده و از تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی می‌خواهیم بازسازی انقلابی و ترمیم اجتماعی و تقویت ذهنیت جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان را مهمترین راهبرد فرهنگی خود قرار داده، با تبیین درست و ارائه جذاب حقایق انقلاب، جوانان را از غلطیدن در دام‌های جریانات فکری معاند و طراحی‌های سرویس‌های جاسوسی بیگانه مصون نمایند

4ـ ما مردم با ایمان و غیور ایران اسلامی، دیرزمانی است که به تقابل و نگاه ویرانگر، تحقیرکننده و مستهجن فرهنگ غرب به زن و نتایج هولناک آن در نسبت به نگاه عزت‌بخش، مترقی و اصیل اسلامی و فضای کم‌نظیر ایجاد شده برای رشد و تعالی دختران و زنان در ساحت‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی آگاهیم و نیک می‌دانیم احترام به قانون حجاب و رعایت پوشش مناسب، موجب امنیت روانی و اجتماعی جامعه بوده؛ استحکام خانواده را در پی خواهد داشت. لذا از مسئولین کشور می‌خواهیم با تدابیر مناسب، مانع از اجرای نقشه‌های شوم دشمن و مخدوش شدن کرامت و ارزش‌های متعالی زنان ایرانی شوند.

5ـ امروز جبهه شیطان به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم صهيونيستي در یک جنگ بزرگ ترکیبیِ بسیار پیچیده و با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای خود در صدد کمرنگ کردن عناصر ماندگاری انقلاب است و با استفاده از تحریف، تشکیک در مبانی اعتقادی و کتمان دستاوردهای نظام و حمایت از جنایتکارانی که کارنامه شوم آنان، مملو از جنایت در حق ملت ایران است و با دروغ و وارونه‌سازی حقایق، بدنبال ایجاد ناامیدی، بی‌ثباتی و دو قطبی سازی و مخدوش کردن مرزبندی با دشمنان و نهایتا از بین بردن یکپارچگی ایران اسلامی است، لذا از تمامی عناصر فکر، فرهنگ و اندیشه و اصحاب سخن و قلم می‌خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین و بیان حقایق ناب و زلال فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب سازند.

6ـ ما در این روز مقدس و با نمایشی از وحدت و همبستگی خود با اقتدار و آمادگی کامل خطاب به مجامع بین‌المللی و دول خارجی اعلام می‌داریم، گسیل یک مشت ضد انقلاب اجیر شده با همراهی بازوهای رسانه‌ای تروریست‌ها و میدان

دادن به آنها از تورنتو تا برلین، با رنگ و لعاب حمایت از مردم را برنمی‌تابیم و به کشورهای اروپایی هشدار می‌دهیم در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرتکب اشتباه تاریخی نشوند؛ چرا که ما آن را به مثابه اعلام جنگ علیه ملت ایران تلقی می‌نمائیم و در آن ‌صورت، باید سپاه را در تنگه‌های راهبردی و عرصه‌های دشوار ملاقات نمائید.

7ـ ما ضمن حمایت کامل از دولت محترم و خدمتگزاران صدیق و پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتظار داریم به پاس این همه وفاداری و حمایت همه جانبه مردم، با اتخاذ تدابیر مناسب و انجام اقدامات اساسی، تنگناها و فشارهای معیشتی این ملت عزیز را مرتفع نمایند.

8ـ ما ملت بصیر و انقلابی، ضمن اعلام حقانیت جبهه مقاومت و لزوم دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه و یمن، بر تقویت عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی تاکید می‌نمائیم.

در پایان، ضمن اظهار همدردی با زلزله زدگان عزیز شهرستان خوی، حادثه تلخ و مصیبت‌بار وقوع زلزله در دو کشور همسایه و هم کیش را به مردم سوریه و ترکیه تسلیت گفته، از تمامی ملت‌ها و دولت‌ها بخصوص کشورهای اسلامی می‌خواهیم با امداد و کمک، از آلام و درد آنها کاسته، وظیفه انسانی و اسلامی خویش را ادا نمایند.

با صدور بیانیه ای ازسوی  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم صورت گرفت:

قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و حماسی مردم قم  در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی

وتشکر کرد.

در این بیانیه آمده است : ملت بزرگ ایران  بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت. مردم این مرز و بوم 44 سال پس از پیروزی انقلاب با لبیک به مراد
و مقتدای خود، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی خویش را به‌نمایش گذاشته و راهبرد دشمن را خنثی نمود.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: حضور پرشور و اعجاب انگیز مردم فهیم و سرافراز قم مقدس در راهپیمایی عظیم
یوم الله 22 بهمن، آمریکا و هم‌پیمانانش را که با راه‌اندازی یک جنگ پیچیده و ترکیبی، تلاش گسترده‌ای را با انواع ابزارها و روش‌های مختلف به‌منظور ناامیدی، بی‌ثبات سازی و دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آن‌ها با نظام
انجام داده بودند؛ در حیرت و درماندگی فرو برده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

این بیانیه می افزاید :مردم ولایت‌مدار در جشن بزرگ بیست و دوم بهمن، چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه، دل‌های دادادگان انقلاب اسلامی را مالامال از سرور و شعف ساخته بر دسائس دشمنان و بدخواهان به‌ویژه آمریکا در حمایت از اغتشاشگران، آشوبگران و قاتلان 17 هزار نفر از مردم سرزمین که منفور این ملت عظیم هستند، پاسخی محکم دادند.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با شکر این نعمت عظمای الهی و ظهور و ثبت دیگری از همدلی، وحدت، انسجام و اتحاد ملی، از حضور حماسی و پرشکوه یکایک مردم شریف و فهیم قم قهرمان که برگ‌زرین دیگری را به تاریخ افتخارات خویش افزودند و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و پشتوانه عظیمی را برای استمرار مقتدرانه ایران اسلامی فراهم ساختند، تقدیر و تشکر کرده و از مسئولین کشور می‌خواهد قدردان این همراهی، همدلی و پایداری مردم شریف بوده و تمامی تلاش خود را برای رفع نارسایی‌ها و پیشرفت کشور به کار گیرند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/d31p

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا