فرهنگ و هنر

جام رمضان فرصتی برای معرفی استعدادهای ناشناخته

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم مطرح کرد:

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم گفت: مسابقات جام رمضان فرصتی است تا جامعه ورزشکار از نوجوان تا بزرگ‌سال بتوانند در این تورنمنت شرکت کنند و به نوعی هم خود را محک بزنند و هم استعدادهای خود را نمایان کنند کما این‌که در سال‌های متمادی از این مسابقات بازیکنان ناشناخته‌ای به فوتسال استان معرفی شده‌اند.

به گزارش ندای قم، رضا بمانی در گفت‌وگویی در رابطه با مسابقات فوتسال جام رمضان قم (یادبود شهدای مدافع حرم) عنوان کرد: مسابقات جام رمضان هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان به منظور ایجاد نشاط در میان عموم مردم به صورت دسته جات آزاد برگزار می‌گردد که قدمت این مسابقات در استان قم به سال‌های خیلی دور بر می‌گردد.

وی ادامه داد: از بازیکنان بزرگ ملی پوش و صاحب نام در کشور که در لیگ برتر بازی می‌کردند تا نوجوانان و جوانان در این مسابقات حضور داشته‌اند که هر کدام در جای خود به رشد و توسعه فوتسال کمک کرده‌اند. امسال نیز به سیاق سال‌های گذشته این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه چهار تیمی در حال برگزاری است که با پایان دور گروهی اول از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: الحمدالله با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ‌های رده های مختلف کشور، حضور پرشوری از بازیکنان صاحب نام را در این مسابقات شاهد هستیم و امیدواریم که با رسیدن به روزهای پایانی مسابقات هم حضور افراد نامدار دیگر در این مسابقات دیده شود و هم شاهد بازی‌های زیبا و درخور باشیم.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم اضافه کرد: مسابقات جام رمضان همیشه رده خاصی نداشته است تا عموم جامعه ورزشکار از نوجوان تا بزرگ‌سال بتوانند در این تورنمنت شرکت کنند و به نوعی هم خود را محک بزنند و هم استعدادهای خود را نمایان کنند کما این‌که در سال‌های متمادی از این مسابقات بازیکنان ناشناخته‌ای به فوتسال استان معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: سطح رقابت‌های جام رمضان با توجه به تعطیلی تمامی مسابقات لیگ‌های کشور به نظر می‌رسد که از کیفیت بالایی با توجه به حضور بسیاری از چهره‌های شناخته شده فوتسال استان برخوردار باشد و این کیفیت هر چه به روزهای پایانی نزدیک می‌شود با توجه به حضور بیشتر این بازیکنان بالاتر هم می‌رود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/blkg

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا