اقتصادفرهنگ و هنر

تنوع کالا، کیفیت و قیمت مناسب درفروشگاه کوثر

در گفت با مدیرعامل فروشگاه کوثر مطرح شد؛

ندای قم/ گفت و گو / رضا ملکی؛ اشاره :مسیر خدمت به مردم همواره از جایگاه والائی در نزد حضرت حق برخوردار بوده است و خدمت رسانی و انگیزه ،نگاه درست و منطقی در این راستا می تواند پلکانی برای متعالی شدن روح و رضایتمندی مردم شریف را به دنبال داشته باشد استان قم که نام مقدس و والای کریمه اهل بیت خانم حضرت معصومه (س) روشنی بخش خود می بیند می بایست با همت مسئولان خود در جهت رفاه مردمان این سرزمین پاک گامهای بلندی را بردارند و هر مسئولی موظف است برای شادی دل مردم نهایت کوشش و دقت را مبذول نماید. از جمله مکانهائی که بیش از ۱۴ سال استکه در جهت رفاه و خدمت به مردم تلاش شایانی داشته فروشگاه بزرگ کوثر را می توان نام برد که از سال 1388 تا کنون باشعار ارائه خدمت مطلوب و با کیفیت و ایجاد محیطی امن وبا آرامش برای خانواده ها کار خود را آغاز نموده است و و بعنوان یک فروشگاه عرضه کننده محصولات با کیفیت و مقطوع برای اقشار مختلف جایگاه ویژه ای بین شهروندان قمی پیدا کرده است.
برای آگاهی از چگونگی فعالیت این فروشگاه فرصتی دست داد تاگپ و گفتی داشته باشیم با حجت الاسلام و المسلمين دکتر ابوالفضل بنی احمدی مدیرعامل این مجموعه تا از نزدیک با روند فعالیت های این مرکز مهم فروشگاهی در استان قم آشنا شویم .محصل این گفت وگو را ادامه می خوانید.
افتخار ما ۱۴ سال خدمت صادقانه به مردم ولایتمدار قم است
در بدو ورود با خوش روئی و استقبال گرم استاد بنی احمدی روبرو می شویم.دکتر بنی احمدی سوابق درخشانی در سنگرهای مختلف خدمت در داخل و خارج کشورداشته است و با تالیف ۱۳ کتاب ارزشمند اخلاقی و معنوی از جمله مدیران شایسته در کشور محسوب می شود.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز، مدیر حوزه علمیه خواهران البرز،حضور در بعثه مقام معظم رهبری ،مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دراستان البرز، امام جمعه شهر باغستان شهریار و مدیرعاملی شرکت تعاونی مصرف طلاب و کارکنان جامعه المصطفی کوثر ازجمله سوابق اجرایی وفرهنگی وی محسوب میشود.
دو سال حضور درجبهه در دوران دفاع مقدس و نائل شدن به مقام جانبازی ودر کنار آن تدریس در سنگر استادی دانشگاه و پرورش و آموزش دانشجویان بعنوان آینده سازان کشورازدیگر سوابق این مدیر ارزشی و ولایتمدار می باشد.
وی همچنین به مدت 2 سال مدیر هماهنگی اعزام طلاب به خارج از کشور و مدیر موسسه قرانی حوزه بالکان،شرق اروپا( کوزوو به مدت 3 سال بوده است).
تحصیلات حوزوی و تحصیلات کلاسیک که کارشناسی فقه اسلامی – کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق و دکتری فقه و مبانی حقوق را در بر می گیرد حاصل تلاش استاد در مسیر علم آموزی و دانش افزایی می باشد.

200 نفر در فروشگاه کوثر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند
دکتر بنی احمدی را به گفت و گو دعوت می کنیم تا از نقطه نظرات وی در چگونگی فرماندهی این فروشگاه آگاه شویم .
استاد در ابتدا با اشاره به اینکه به مدت 14 سال افتخارخدمت به مردم شایسته قم را داریم و 200 پرسنل در فروشگاه بزرگ کوثر همگی در تلاش خدمت رسانی شایسته به مردم بزرگ قم هستند اظهار داشت.فروشگاه مصرف تعاونی طلاب و کارکنان جامعه المصطفی ازسال ۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود.
مدیران زیادی در طول سالها تلاش داشتند تا نام فروشگاه کوثر درمیان مردم قم اعتباری ویژه پیدا نماید که از تلاشهای بسیار آن عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.
تاکید بر نهایت تکریم واحترام مشتریان داریم
وی افزود : بنده با گذشت بیش از 35 سال خدمت در عرصه های مختلف این بار افتخار این را پیدا کردم که فرماندهی این مجموعه بزرگ را در دست گیرم و از این اتفاق بسیار خرسندم.
وی ادامه داد:فضای این دو فروشگاه فضای مهر و محبت است،تمام پرسنل موظف هستند با نهایت احترام و بزرگی با ارباب رجوع بعنوان مشتریان برخورد نمایند و این از آموزه های دینی ماست که افتخار خدمت همراه با عشق و محبت را به مردم ارزانی داریم.
مدیرعامل فروشگاه کوثر تصریح کرد :چشم انداز ما درآینده ارائه خدمات با کیفیت،ایجاد محیط امن و با آرامش برای فرزندان مشتریان که به این فروشگاه مراجعه می نمایند در این خصوص در صدد تاسیس پارک هستیم تا خانواده ها به راحتی فرزندان خود را به پارک آورده و خود جهت خرید اقدام نمایند و این درحالی است که فضای پارک کودک توسط دوربین مرتب چک و رصد می شود.
حرکت ارزشمند ورزشگاه کوثر در منابست های مذهبی
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :افتخار این را داریم که در کلیه اعیاد یا شهادت ائمه اطهارحضوری پررنگ داشته باشیم. توزیع 400 کیلو کیک در روز ولادت بانوی کرامت خانم فاطمه معصومه (س) و ایجاد ایستگاه صلواتی بیرون از فروشگاه در روزهای تاسوعا و عاشورا و بسیاری از اقدامات شایسته ای که در طول سال از طرف فروشگاه انجام گردیده از جمله اقداماتی است که جهت رضایتمندی مردم عزیز استان انجام می پذیرد.
جامعه المصطفى وحضور دانشجویان طلاب 115 کشور جهان درقم
دکتر بنی احمدی افزود :بر خود می بالیم که دردانشگاه بزرگ جامعه المصطفی پذیرای دانشجویان دینی ازبیش از 115 کشور جهان هستیم.10 هزار مرد و زن و طلاب با عبور از مراحل گزینش برای تحصیل وارد این مجموعه بزرگ علمی می شوند و می توانند تا سطح دکترا و فوق دکترا تحصیل نمایند و این عزیزان مبلغین بزرگی برای کشور ما در جهان امروزی هستند.
وی ادامه داد :دانشگاه علوم انسانی در داخل مجموعه و دانشگاه مجازی غیر حضوری با فعالیت شایان خود تاکنون توانسته اند هزاران طلاب از سراسر جهان را فارغ التحصیل نمانید و می توان گفت بهترین آموزش زبان فارسی در دنیا را جامعه المصطفی دارد که با ورود طلاب علوم دینی به این مرکز در عرض6 ماه زبان فارسی را فرا می گیرند که این در نوع خود در دنیا بی سابقه است.
وی اضافه کرد :حضور سهیل اسعد اسطوره آرژانتینی که فارغ التحصیل جامعه المصطفی است و هم اکنون بعنوان مجری توانمند در صدا و سیما مشغول به کار است و وجود شیخ زکزاکی از نیجریه که از جامعه المصطفی پیام آور تبلیغ دین مبین اسلام در آنسوی جهان است که از افتخارات این مرکزمحسوب می شود.
ارائه کالاهای با کیفیت در اولویت فروشگاه کوثر قرار دارد
دکتر بنی احمدی دربخش دیگری سخنان خود گفت :فروشگاه کوثر اولین شعار خود را در کیفیت مطلوب اجناس خود می داند شما به هیچ وجه کالا بنجل و غیراستاندارد در این فروشگاه نمی بینید.ارائه خدمات مطلوب حرف اول را در این فروشگاه می زند ضمن اینکه تمامی مدیران واحدهای مختلف از کارکنان خدوم خود فروشگاه می باشند و بصورت انگیزشی خدمات آنان مورد بررسی قرار گرفته و ارتقاء شغلی به سبب فرایند تلاش این عزیزان در سنگرهای مختلف خواهد بود.
استاد به ورزش نگاه جدی داشته و خود از کاراته کاهای قدیمی و از فوتبالیستهای شایسته قم بوده اند ودراین راستا توجه خاصی به ورزش کارکنان داشته و در دو رشته فوتبال و والیبال در طول هفته کارکنان این مجموعه جسم خود را پرورش می دهند.
استاد بنی احمدی در پایان گفت :بر خود لازم می دانم از روزنامه وزین ایمان که برای اولین بار اقدام به معرفی فروشگاه کوثر بعنوان یکی از فروشگاههای بنام و خدمتگزار مردم شریف قم نموده است تقدیر تشکرمی نمایم وبرای مردم شریف استان قم خیر و برکت از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8j7w

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا