فرهنگ و هنرویژه

برگزاری با شکوه جشن های نیمه شعبان درجمکران

با حضورگسترده عاشقان حضرت مهدی (عج) صورت گرفت:

ندای قم/سید مرتضی منافی: جشن های نیمه شعبان با حضور گسترده وباشکوه عاشقان امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران و شهر مقدس قم برگزارشد.
به گزارش ندای قم ،دردوروز منتهی به نیمه شعبان و شب و روز نیمه شعبان شاهد حضور پرشور وگسترده زائران و مجاوران مسجد مقدس در بلوار پیامبر اعظم (ص) در قالب لشکر صاحب‌الزمان (عج) بودیم که با پیاده روی در این مسیر معنوی و میلاد منجی عالم بشریت را جشن گرفتند.
در شب روز میلاد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف راهپیمایی لشکر صاحب‌الزمان از عمود ۱۴ طریق المهدی با حضور مردم و عاشقان مهدویت تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.این اجتماع و پیاده روی که از طرف ستاد مردمی اجتماعات مهدوی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.
مردم با پرچم‌های بقیه الله اعظم برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کردند و با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان از خداوند طلب پیروزی جبهه مقاومت را مسئلت کردند. در بین مسیر موکب های پذیرایی و فرهنگی برنامه های متنوعی پیش بینی نموده بودند که خاطرات خوبی برای زائران به ثبت رسید.
عاشقان ظهور در مسیر پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم با پیاده روی تا مسجد مقدس جمکران به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف عرض ارادت کردند ودر برنامه های مسجد مقدس جمکران شرکت کردند.
لازم به ذکراست که تمام امکانات استان قم وبخشی از توان دستگاههای ملی نیز به کار گرفته شده که خدمات مناسبی به زائران ارائه نمایند که انصافا تمام تلاش مدیریت شهری و استان دراین جهت بود ولی نکته ای که باید مدنظر قرار گیرد این است که باید با اختصاص ردیف بودجه ملی به این مراسم و ایجاد زیر ساخت های دائمی خدمات شایسته تری ارائه شود تا مردم با کمترین مشکل در این مراسم و دیگر مراسماتی که در طول سال در جمکران برگزار می شود حضور یابند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/1gh5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا