فرهنگ و هنر

برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در قم

فرمانده بسیج دانش آموزی استان قم اعلام کرد:

فرمانده بسیج دانش آموزی استان قم از اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با شعار محوری ایران قوی خبر داد.

به گزارش ندای قم ،سرهنگ علی اکبر شفیعی اظهارداشت :برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با شعار محوری ایران قوی، ششم تا چهاردهم آبان برگزار می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه در هفته بسیج دانش آموزی دو پویش عکس ایران قوی و پویش دنیای بدون آمریکا برگزار می‌شود گفت: دانش آموزان می‌توانند برای شرکت در پویش عکس ایران قوی، عکس‌های خود را با پرچم مقدس جمهوری اسلامی به صورت دسته جمعی و خانوادگی و یا در راهپیمایی ۱۳ آبان به نشانی parvareshi۵ @ ارسال کنند.

وی افزود: پویش دیگر ما در این هفته، دنیای بدون آمریکا است که دانش آموزان عزیز در این پویش به دو سوال به صورت ضبط یک کلیپ حداکثر ۹۰ ثانیه‌ای و همچنین مکتوب پاسخ خواهند داد.

فرمانده بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان در این پویش به دو سوال ۱- چه کسانی کودکان یمن، افغانستان، سوریه و فلسطین را می‌کشند؟ ۲- فاصله آمریکا تا ایران چند کیلومتر است و آمریکا در منطقه غرب آسیا به دنبال چیست؟ پاسخ می‌دهند.

سرهنگ شفیعی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در مدارس استان گفت: برگزاری یادواره شهدا، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و کارگاه‌های سواد رسانه از جمله این برنامه‌ها است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6shm

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا