فرهنگ و هنرویژه

اعزام بیش از ۵ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد:

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تاکنون حضور بیش از ۵ هزار مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناطق مختلف کشور در ماه مبارک رمضان قطعی شده است.
به گزارش ندای قم ،حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد به سه گام اصلی در خصوص اعزام مبلغ ماه رمضان اشاره کرد و گفت: تهیه محتوای تبلیغی، برگزاری نشست‌های تخصصی و کاربردی و تسهیل در امر اعزام، سه گام مهم معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در برنامه اعزام ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ می‌باشد.
وی افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نخستین گام بسته محتوایی در چهارعنوان فصلنامه‌های ره توشه، تبلیغ و خانواده، تبلیغ و تقریب و ره توشه پیوستی را منتشر کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزاری نشست‌های تخصصی و کاربردی را از دیگر فعالیت‌های این معاونت در برنامه اعزام ماه رمضان برشمرد و افزود:سلسله نشست‌های ماه مبارک رمضان امسال ویژه مبلغان اعزامی با موضوعاتی، چون سوژه‌های سخن ویژه ماه مبارک رمضان، بایسته‌های تبلیغ در ارتش، فضای مجازی و شبه معنویت‌های نوین، احکام کاربردی، خانواده و تحلیل کاربردی از کنشگری با نسل جوان و دو قطبی‌های موجود در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد خاطر نشان کرد: اختتامیه سلسله نشست‌های مذکور با موضوع «جهاد تبیین و ظرفیت‌های مردمی» ساعت دقیقه ۹:۳۰ فردا ۲۴ اسفندماه در سالن همایش‌های غدیر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور بیش از ۵ هزار مبلغ به سراسر کشور برای ترویج معارف دین به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات گفت: توجه به موضوعاتی چون عفاف و حجاب،ارتباط هرچه بیشتر با نوجوانان و جوانان، جهاد تبیین و انسجام و وحدت اسلامی از موضوعات مورد تاکید دفتر تبلیغات اسلامی در اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rlhd

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا