فرهنگ و هنر

احداث ساختمان جدید در موکب آستان حضرت معصومه(س)

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) خبرداد؛

موکب آستان مقدس، امسال همانند سنوات گذشته به زائران اربعین حسینی ارائه‌ی خدمت می‌کند و به گفته‌ی معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) ساختمان جدیدی در موکب حضرت معصومه(س) جهت اسکان زائران از منابع خیرین احداث شده است.

به گزارش ندای قم، هادی محمودنژاد در گفت‌وگویی اظهار کرد: موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)، عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا، امسال هم همچون سال‌های گذشته، در ایام اربعین فعالیت خادمین این آستان نورانی برای ارائه‌ی خدمت به زائران حسینی فعال خواهد بود.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: حدود ۱۱ روز قبل از اربعین فعالیت این موکب به طور رسمی آغاز و تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

محمودنژاد بیان کرد: ساختمان جدیدی در موکب حضرت معصومه جهت اسکان زائران احداث شده است که شامل شش سالن است، سال گذشته بعد از اربعین با دستور آیت الله سعیدی این پروژه شروع شد و منابعی که از خیرین جذب شده بود در این راه مصرف شد.

وی گفت: در حوزه‌های گوناگون نیاز زائران اعم از خدمات اینترنتی، تلفنی، گمشدگان مجموعه‌ی آستان مقدس به عنوان یک ستاد مرکزی ارائه خدمت می‌کند و در تلاش هستیم که خدمات گسترده‌تری هر ساله به این موکب اضافه شود.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) در پایان عنوان‌ کرد: امیدوارم که بتوانیم خدمت شایسته‌ای به نمایندگی حضرت معصومه(س) به زوار اربعین داشته باشیم؛ همانطور که امسال با توجه به مستحدثات ایجاد شده خدمات افزایش چشمگیری خواهد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jh0y

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا