فرهنگ و هنر

اجرای ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد:

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج، امید ملت ایران» نام‌گذاری شده و ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت این هفته در این اداره کل اجرا خواهد شد.

به گزارش ندای قم، محمد عاشوری طی سخنانی اظهار داشت: امروز ملت‌های مسلمان و استکبار ستیز از تجربه بسیج استفاده می‌کنند که همه این‌ها متکی به اندیشه حضرت امام(ره) است، تفکر بسیج یک شبکه سراسری سیاسی، اجتماعی و نظامی در جهان است که در راستای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی می‌کند.

عاشوری با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج، افزود: در همین رابطه همایش بسیجیان کارمند استان قم به میزبانی این اداره کل در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود، همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با امام راحل و همچنین فرمانده معظم کل قوا و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه‌های این هفته برنامه عیادت از جانبازان و رزمندگان همکار و بازنشسته برگزار می‌شود، همچنین برنامه فضاسازی محیطی، معرفی بسیجیان نمونه همکار، برگزاری نمایشگاه تصاویر و وصیت نامه‌های شهدا برگزار خواهد شد.

عاشوری اضافه کرد: فراخوان، ساماندهی و تقویت گروه‌های جهادی، پویش نذر خون و اهدای خون توسط بسیجیان، مسابقات فرهنگی ورزشی، پویش عکس سلفی با هشتگ‌های « #بسیج_امید_ملت_ایران» و « #من_هم_یک_بسیجی ام» در فضای مجازی، برگزاری اردوهای جهادی، تهیه و انتشار محتوای هنری با موضوع بسیج از دیگر برنامه‌های تدارک دیده ‌شده برای هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های تامین اجتماعی قم در طول هفته بسیج است، ادامه داد: همچنین نشست‌های تخصصی با محوریت آسیب‌های اجتماعی توسط امور بانوان این اداره کل در این هفته انجام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم یادآور شد: مشاوره بیمه‌ای رایگان، ملاقات مدیران تامین اجتماعی با مردم، برگزاری میز خدمت جهادی در طول هفته بسیج، رزمایش گروه‌های مؤمنانه و همایش پیاده‌روی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده ‌است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/4bve

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا