فرهنگ و هنرویژه

قهرمانان ملی در تولید بازی‌های رایانه‌ای مورد توجه باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  نیز در این جلسه گفت: قهرمانان ملی باید در موضوع تولید بازی‌های رایانه‌ای مورد توجه باشند.

به گزارش  پایگاه خبری ندای قم به نقل  از ایرنا ،امیرعلی عموزاده پیش از ظهر سه‌شنبه در کارگروه ساماندهی مراکز بازی‌های رایانه‌ای استان قم که در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد افزود: شخصیت‌های دینی مانند امام حسین(ع) و قهرمانان ملی مانند سردار شهید قاسم سلیمانی در حوزه تولید بازی‌های رایانه ای باید مورد توجه باشند.

وی اظهار داشت: بسیاری از کودکان و نوجوانان برای بازی‌های رایانه‌ای ساعت‌ها ذهن‌شان را متمرکز می‌کنند و از این رو باید این بازی‌ها را در داخل تولید کنیم.
عموزاده افزود: یکی از مهم‌ترین مشکل‌ها در مورد بازی‌های‌ رایانه‌ای این است که این بازی‌ها معرفتی و هستی شناسی را به  کودکان و حتی بزرگسالان القا نمی‌کند و بیشتر شاهد قهرمان‌سازی در بازی‌های رایانه‌ای هستیم.
وی تاکید کرد: حلقه‌ای که در زمینه بازیه‌ای رایانه‌ای  مفقود مانده این است که بازی ساز باید معرفت شناسی خود را بالا برده و عقبه فکری برای خود ایجاد کند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امروز ضمن سفر به استان قم برنامه‌ها و جلساتی را پیرامون حوزه بازی‌های رایانه‌ای خواهد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/1f88

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا