فرهنگ و هنر

رشد 2.5 برابری پژوهش‌ها در نمایشگاه هفته پژوهش

رئیس پارک علم و فناوری استان قم خبر داد:

رئیس پارک علم و فناوری استان قم ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در راستای برپایی نمایشگاه، هفته پژوهش گفت: در نمایشگاه امسال شاهد رشد کیفی دو و نیم برابری پژوهش‌ها بوده‌ایم.

به گزارش ندای قم ،خیرالله رهسپار فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است با اشاره به ویژگی‌های مهم نمایشگاه، اظهارداشت: نمایشگاه امسال با نگاه مردمی‌سازی زیست‌بوم و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها تشکیل‌شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه تمام دستگاه‌ها پای‌کار آمدند، عنوان کرد: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه حدود 100 درخواست در سامانه مربوطه ثبت‌شده بود که در نهایت 62 درخواست مورد پذیرش واقع شد.

وی اضافه کرد: به‌منظور اینکه بتوان تمام توانمندی‌های استان ازجمله علمی، پژوهشی و فناوری را به عرصه نمایش گذاشت، این نمایشگاه برپا شده است.

رهسپار فرد با اشاره به اینکه تمام غرفه‌ها اقدامات خوبی انجام داده‌ بودند، خاطرنشان کرد: تجمیع این دستاوردها در کنار یکدیگر و مردمی‌سازی آن‌ها لازم و اقدام خوبی بود که خوشبختانه رقم خورد.

وی با بیان اینکه هر کدام از این پژوهش‌ها یکی از مسائل استان را پوشش می‌دهند، تصریح کرد: هدف و رویکرد اصلی ما، ایجاد زیست‌بوم و نوآوری در استان به‌صورت عمومی و مردمی است تا بتوانیم به تمام مسائل جامعه پاسخ دهیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/y334

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا