فرهنگ و هنر

داشتن برنامه علمی کارها را پیش می برد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم:

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم  گفت :هر کاری باید بر اساس برنامه و جامعیت علمی باشد، تا ماندگار شود. شناخت دقیق جامعه امر دیگر برای ماندگاری فعالیت های خیرخواهانه است.

به گزارش ندای قم ، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نخستین دوره مهارت افزایی، توانمند سازی فعالان عرصه نیکوکاری که در جامعة المرتضی در قم برگزار شد،گفت: این گونه نشست ها مورد عنایت خدا و اهل بیت علیهم الاسلام است، چرا که انسان موجود اجتماعی است و در ارتباط با همه مردم مسئولیت دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هر کاری باید بر اساس برنامه و جامعیت علمی باشد، تا ماندگار شود، افزود: شناخت دقیق جامعه امر دیگر برای ماندگاری فعالیت های خیر خواهانه است.

وی بیان داشت در جامعه افراد به صورت های مختلف وجود دارند، کسانی هستند تن پرورند و تنبل می باشند، جامعه خیّر باید این دسته افراد برنامه داشته باشد و زمینه اشتغال را فراهم کند و در این میان افرادی توانایی کارکردن ندارند اینها هم باید به نوعی دیگر مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری گفت بعضی نیازمند حمایت فکری و فرهنگی و تشویق برای پذیرش مسئولیت را دارند و باید این دسته افراد را هم دعوت به کار خیر کرد.

وی بیان داشت. در این بین افرادی به فکر ایثار و فداکاری هستند و به فکر خودشان نیستند. این افراد خاص می باشند و جامعه خیّر باید برای همه این موارد برنامه داشته باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/og4l

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا